رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان - آمریکا؛اخلاقی صاحب مدال برنز شد

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان - آمریکا؛اخلاقی صاحب مدال برنز شد
در روز سوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا، حبیب اله اخلاقی با کسب مدال برنز سهمیه حضور در المپیک را نیز کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، اخلاقی نماینده وزن 85 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم  مقابل آمانالی آتایف از ترکمنستان در تایم اول با نتیجه 9 بر صفر به برتری دست یافت. وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل جاوید حمزاتوف از بلاروس دارنده مدال برنز جهان در یک کشتی زیبا و مقتدرانه با نتیجه 6 بر یک پیروز و راهی دور چهارم شد.

اخلاقی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رستم آساکولوف ازبکستانی قهرمان بازی های آسیایی 2015 و قهرمان آسیا در حالی با نتیجه 7 بر صفر پیش بود در یک لحظه غفلت ضربه فنی شد و با توجه به حضور کشتی گیر ازبک در دیدار فینال اخلاقی به گروه بازنده ها رفت.وی در این مرحله با شکست 7 بر صفر  آمر هروستانویچ از اتریش راهی دیدار رده بندی شد.اخلاقی در این مسابقه هیتانبی از فنلاند دارنده مدال برنز جهان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

به این ترتیب تیم کشتی فرنگی ایران از مجموع شش سهمیه در رقابت های جهانی آمریکا توسط قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم و حبیب اله اخلاقی در وزن 85 کیلوگرم سهمیه حضور در المپیک 2016 برزیل را کسب کرد.برای کسب سهمیه در وزن های 59، 66 و 130 کیلوگرم سه مسابقه گزینشی دیگر پیش روی تیم ایران قرار دارد.

در رده بندی تیمی نیز روسیه, آذربایجان و اوکراین اول تا سوم شدند و تیم ایران با کسب یک مدال نقره, 2 مدال برنز و یک مقام پنجمی چهارم شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.