رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان – آمریکا؛علیاری،سوریان و بیابانگرد به کار خود پایان دادند

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان – آمریکا؛علیاری،سوریان و بیابانگرد به کار خود پایان دادند
در روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از صبح امروز(سه شنبه) به وقت محلی در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است،مهدی علیاری،افشین بیابانگرد و حمید سوریان به کار خود در مسابقات پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول مقابل الکساندر ماکسی موویچ از صربستان با یک سالتوی زیبا با نتیجه 5 بر صفر به برتری دست یافت. وی در در دور دوم برابر ماتیاس از آلمان در حالی که با نتیجه 3 بر صفر پیش بود، در دقیقه پایانی 3 بر 5 باخت و با توجه به شکست ماتیاس آلمانی مقابل واردانیان اوکراینی در مرحله نیمه نهایی بیابانگرد از دور رقابت ها کنار رفت.
حمید سوریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل روبیر از ونزوئلا در کمتر از 2 دقیقه با نتیجه هشت بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور سوم مقابل هاکی نبی از فنلاند قهرمان اروپا در وقت اول با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. سوریان در این دیدار مقابل روشن بایراموف نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان در حالی که از لحاظ فنی از حریف پیش بود داوران ابتدا به دلیل ضربه سر زدن یک اخطار به سوریان و2 امتیاز به حریف آذربایجانی دادند و در ادامه در حالی که نابغه کشتی فرنگی ایران در حال مبارزه طبیعی بود رئیس تشک یک بار دیگر مسابقه را قطع و به دلیل آنچه ضربه سر زدن عنوان می کرد، وی را مقابل بایراموف بازنده کرد.
 سوریان با توجه به حضور بایراموف در دیدار فینال، در گروه شانس مجدد در حالی که با نتیجه 5 بر صفر از یون چول وون قهرمان جهان از کره شمالی پیش بود. در یک دقیقه پایانی با نتیجه 5 بر 6 کشتی را واگذار کرد و به کار خود در مسابقات پایان داد.البته در این مسابقه نیز داوران مانند مسابقه با بایراموف به دلیل آنچه سر زدن سوریان عنوان می کردند، به وی یک اخطار و به حریفش 2 امتیاز دادند و در ادامه سوریان 4 امتیاز نیز از دست داد. در سی ثانیه پایانی در حالی که سوریان بر کشتی تسلط داشت داوران با کشتی گیر کره شمالی مدارا کردند و وی به کار خود در این مسابقات پایان داد. 

همچنین در وزن 130 کیلوگرم مهدی علیاری که برای اولین بار در این وزن و با کیلوهای بسیار کمتر از حریفش مبارزه می کرد، در دور نخست مقابل بالینت لام کشتی گیر مطرح مجارستانی نفر پنجم بازی های اروپایی با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و با توجه به پیروزی 3 بر یک صباح شریعتی از آذربایجان مقابل لام، علیاری به کار خود در مسابقات پایان داد.

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ۰۵:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.