مسابقات قهرمانی آسیا ؛ نمایندگان کشورمان در حرکت یکضرب دسته 69 کیلوگرم ششم و نهم شدند

مسابقات قهرمانی آسیا ؛ نمایندگان کشورمان در حرکت یکضرب دسته 69 کیلوگرم ششم و نهم شدند
رقابتهای حرکت یکضرب دسته 69 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا، لحظاتی پیش با قرار گرفتن دو نماینده کشورمان در رده های ششم و نهم به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری، رقابتهای گروه A دسته 69 کیلوگرم با حضور 8 وزنه بردار آغاز شد و طی آن سجاد بهروزی که به خاطر آسیب دیدگی در شرایط آمادگی مطلوبی قرار نداشت، با مهار وزنه 135 کیلوگرم نتوانست عنوانی بهتر از نهمی را از آن خود کند. سجاد درحالی این وزنه را بالای سر برد که در دو فرصت نخست نتوانسته بود در مهار این وزنه موفق باشد و در آستانه حذف از گردونه رقابتها قرار داشت.

جابر بهروزی، دیگر نماینده کشورمان شرایط بهتری داشت و کار خود را با مهار وزنه 140 کیلویی آغاز کرد. جابر که در رقابت برای کسب مدال دو وزنه بردار از کره شمالی و دو وزنه بردار از چین را در کنار خود می دید در حرکت دوم خود وزنه  145 کیلوگرمی را هم بالای سر برد، اما در ادامه نتوانست وزنه 155 را مهار کند. به این ترتیب جابر بهروزی هم با حدنصاب 145 کیلوگرم در مکان ششم حرکت های یکضرب ایستاد و با 3 کیلوگرم اختلاف نسبت به نماینده کره شمالی از دستیابی به مدال برنز محروم شد.

در پایان حرکت های یکضرب میونگ کیم از کره شمالی با حدنصاب 152 کیلوگرم به مدال طلای حرکت یکضرب رسید، کینگ فنگ لین از چین با رکورد 150 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و دیگر نماینده کره شمالی، کوئن با مهار وزنه 148 کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد.

رقابتهای حرکت دوضرب دسته 69 کیلوگرم هم اکنون در حال برگزاری است.

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.