تغییر در ترکیب تیم مردان ایران در مرحله دوم مسابقات گرندپریکس؛یعقوبی جایگزین اسبقـی شد

تغییر در ترکیب تیم مردان ایران در مرحله دوم مسابقات گرندپریکس؛یعقوبی جایگزین اسبقـی شد
با تصمیم کادرفنی تیم ملی تکواندو، بهنام اسبقی در مسابقات گرندپریکس ترکیه بر روی شیاپ چانگ نخواهد رفت و ابوالفضل یعقوبی جایگزین او در این رقابت‌ها شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپریکس (G4) در سال 2015 از 27 شهریورماه به مدت 3 روز به میزبانی سامسون ترکیه برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه مردان با 7 تکواندوکار به مصاف رقبایش می رود.

بهنام اسبقی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و تمرینات خود را به همراه ملی پوشان پشت سر می گذارد، قرار بود در این دوره از مسابقات مبارزه کند اما پس از چند جلسه تمرین در اردوی تیم ملی تکواندو، با اعلام کادرفنی، ابوالفضل یعقوبی دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن جایگزین اسبقی شد.

 بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان در خصوص این تغییر به سایت فدراسیون تکواندو گفت:بهنام اسبقی در اردوی جدید چند جلسه تمرین انجام داد و با توجه به اینکه زمان کوتاهی تا مسابقات گرندپریکس باقی مانده، برای ما مهم این بود که وی در اوج آمادگی قرار داشته باشد. برای همین تصمیم گرفتیم تا در مسابقات گرندپریکس ترکیه مبارزه نکند و در مرحله سوم گرندپریکس که در منچستر برگزار خواهد شد، بر روی شیاپ چانگ برود.
بدین ترتیب تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب، آرمین هادی پور، علیرضا نصرآزادانی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی و با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) به مصاف رقبایش می‌رود.
همچنین شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده دو تکواندوکار کشورمان هستند که به ترتیب با رنکینگ 20 و 31 از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، جواز حضور در مسابقات ترکیه را بدست آوردند.

باتوجه به اینکه 32 تکواندوکار حاضر در مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015 با رنکینگ ماه آگوست از سوی فدراسیون جهانی به این رقابتها دعوت شده‌اند، کیمیا علیزاده تا بدین لحظه جواز حضور در این مسابقات را کسب نکرده است.

علیزاده، در رنکینگ ماه آگوست وزن 57- کیلوگرم زنان در جایگاه چهل و دوم قرار داشت و باید همچنان منتظر انصراف تکواندوکاران وزن دوم المپیکی زنان بماند تا بتواند مجوز حضور در این رقابتها را همچون مسابقات گرندپریکس مسکو بدست آورد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.