در محل برگزاری رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان-آمریکا؛کیومرث هاشمی پاداش کسب سهمیه المپیک ریو توسط رضایی و عبدولی را به آنها اهدا کرد

در محل برگزاری رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان-آمریکا؛کیومرث هاشمی پاداش کسب سهمیه المپیک ریو توسط رضایی و عبدولی را به آنها اهدا کرد
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک پاداش نقدی کسب سهمیه المپیک ریو 2016 توسط سعیدعبد ولی و قاسم رضایی را در سالن محل برگزاری رقابتها به آنها اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در اولین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان که به میزبانی آمریکا در حال برگزاری است قاسم رضایی پس از کسب مدال نقره این رقابتها در وزن 98کیلو گرم،پاداش نقدی 10 میلیون تومانی کسب سهمیه المپیک ریو را توسط کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در پای سکوی قهرمانی دریافت کرد.

همچنین سعیدعبد ولی نماینده کشورمان در وزن 75 کیلو گرم که موفق به کسب عنوان پنجمی رقابتها و کسب سهمیه المپیک شده بود در سالن برگزاری رقابتها پاداش نقدی 10 میلیون تومانی دریافت سهمیه المپیک 2016 را از رئیس کمیته ملی المپیک دریافت نمود.

پس از کسب دو سهمیه المپیکی توسط سعیدعبد ولی وقاسم رضایی،کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک که به منظور پیگیری وضعیت کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی جهان آنها را همراهی می‌کند ضمن دیدار با کادر فنی و قهرمانان و خسته نباشید به آنها برای دیگر نمایندگان کشورمان در این رقابتها جهت کسب مدال و سهمیه المپیک آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است روز گذشته جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی کشورمان با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک چندی پیش تصویب کرد که به هر یک از ورزشکارانی که صاحب کسب سهمیه المپیک شوند و همچنین کادر فنی آنها، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.