عسکری:وزنه 134 کیلویی را دسته کم نمی گرفتم نقره ای شده بودم

عسکری:وزنه 134 کیلویی را دسته کم نمی گرفتم نقره ای شده بودم
مجید عسکری وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم ایران در دومین روز رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا درخششی فوق العاده داشت و توانست یک مدال نقره یکضرب و دو مدال برنزدوضرب و مجموع را به گردن بیاویزد.

 عسکری بعد از کسب این موفقیت درگفتگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری درخصوص برخی موارد که قبل و بعد از مسابقه نتیجه بدست آمده در رقابتهای آسیایی 2015 پوکت را برای او رقم زد توضیحاتی را ارائه می دهد که درادامه به اختصار آنرا مرور خواهید کرد ...

*از مدالی که گرفتی بگو. آیا واقعا این مدال را پیش بینی می کردی؟

 قبل از رقابت ها به مدال فکر می کردم. تمرینات خوبی داشتم و مهمتر از همه اینکه آسیب دیده نبودم و از همین رو مطمئن بودم که مدال می گیرم. در مجموع از عملکردم راضی ام.

 *برخلاف همیشه خیلی راحت و مسلط وزنه می زدی...

 خوب بودم چون خوب تمرین کرده بودم. بدنم خیلی خوب بود. کاملا آماده بودم و همین سبب شده بود که راحت وزنه بزنم. مهمتر از همه اینکه استرس نداشتم و بدون ترس و استرس وزنه می زدم.

 *رقابت با حریف کره ای و چینی چگونه بود؟

 رقابت خیلی سخت و فشرده بود. رقابت هر چه سخت تر باشد جذابیت و کیفیت رقابت بالاتر می رود. من سعی کردم که در این رقابت بتوانم کیفیت خودم را نشان بدهم و خوشحالم که موفق بودم.

 *وزنه سوم یکضرب را خیلی راحت انداختی. وزنه ای که اگر میزدی، مدال نقره مجموعت حتمی بود...

 واقعیتش این است که وزنه را بیش از اندازه راحت گرفتم. واقعیت این است که اینقدر دو وزنه اول یکضرب را راحت زدم که وزنه سوم را خیلی دست کم گرفتم.

 *تغییر شرایط چقدر به موفقیت تو کمک کرد؟

 شرایط کاملا تغییر کرده. من همیشه در آستانه مسابقات و در تمرینات آسیب می دیدم اما این بار بدون آسیب دیدگی روی تخته آمدم که نتیجه ذهن آسوده و برنامه ریزی دقیق سرمربی و تمرینات بود. تغییرات اخیر کمک کرده بود تا شرایط کاملا استاندارد و حرفه ای باشد و راحت تر و صمیمی تر کار کنیم و فقط روی مسابقات و تمرینات تمرکز کنیم و همین آرامش به ما کمک کرد تا بهتر باشیم و آماده تر باشیم.

 *برنامه بعدی عسکری برای موفقیت دردنیای پولاد سرد چیست؟

 رویای من حضور موفق در المپیک است. با وجود اینکه در مسابقات جهانی آمریکا حضور نخواهم داشت، اما تمریناتم را ادامه می دهم تا بتوانم در المپیک حضور موفق داشته باشم.


۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.