رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان - آمریکا؛ نمایندگان چهار وزن دوم کشورمان حریفان خود را شناختند

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان - آمریکا؛ نمایندگان چهار وزن دوم کشورمان حریفان خود را شناختند
مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک، عصر دوشنبه به وقت محلی در شهر لاس وگاس برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.، تا از ساعت 21:30 امشب به وقت تهران به روی تشک مبارزه بروند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛ در وزن 59 کیلوگرم که 44 نفر وزن کشی کردند، حمید سوریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف روبیر از ونزوئلا می رود. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مسابقه هاکی نبی از فنلاند و وسلیو از پورتوریکو روبرو می شود.روشن بایراموف از آذربایجان، وول چول یون از کره شمالی، می کیلادزه از گرجستان، آرسن ارالیف از قرقیزستان و نمایندگان مجارستان و اوکراین در گروه سوریان هستند.
در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول به مصاف الکساندر ماکسی موویچ از صربستان می رود. وی در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار ماتیاس از آلمان و کارلسن از نروژ روبرو می شود. در این وزن 31 نفر وزن کشی کرده اند. و کشتی گیران کرواسی، بلغارستان، قزاقستان، گرجستان، اوکراین و ازبکستان در گروه نماینده ایران هستند.
در وزن 80 کیلوگرم که 28 نفر وزن کشی کردند، یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست به مصاف اسچیف از کشور ساموآ می رود.، وی در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار جیم هین هیوک از کره جنوبی و زید از مراکش مسابقه می دهد.کشتی گیران لیتوانی، بلاروس، ژاپن، آمریکا، و قزاقستان در گروه قادریان هستند.
در وزن 130 کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست با بالینت لام کشتی گیر مطرح مجارستانی روبرو می شود و در صورت برتری در دور دوم با صباح شریعتی از آذربایجان مسابقه می دهد. 29 نفر در این وزن بروی باسکول رفته اند و رضا کایالپ از ترکیه، گوچوشویلی از بلاروس، و نیکولوف از بلغارستان در گروه نماینده ایران هستند.
در روز نخست این رقابت ها قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم فینالیست شد، سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.، و مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم از دور رقابت ها حذف شد.حبیب اله اخلاقی در وزن 85 کیلوگرم فردا به روی تشک می رود.
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.