جلسه مشترک هیئت رئیسه اتحادیه جهانی و فدراسیون ایران؛هاشمی: کشتی ورزش ملی و اول ایران است/لالوویچ:کارهای ناتمام زیادی داریم

جلسه مشترک هیئت رئیسه اتحادیه جهانی و فدراسیون ایران؛هاشمی: کشتی ورزش ملی و اول ایران است/لالوویچ:کارهای ناتمام زیادی داریم
جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی ایران با حضور مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در این نشست رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران، گزارشی از برنامه های جدید کشتی ایران در جهت توسعه کشتی در سراسر جهان ارائه داد و خواستار همکاری تمامی کشورهای عضو بالخصوص اعضای هیئت رئیسه در این زمینه شد.

در ادامه این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به جایگاه ویژه کشتی در ورزش ایران گفت: کشتی ورزش ملی و اول ایران است و مسئولین و مدیران ارشد کشور از برنامه های فدراسیون ایران که خود از خانواده این ورزش هستند در تمامی زمینه ها از جمله توسعه کشتی در سراسر دنیا حمایت می کنند.

ننادلالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی نیز در این نشست با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهای تاثیر گذار در اتحادیه جهانی کشتی است، اظهار داشت: کشتی در دنیا کارهای ناتمام زیادی برای انجام دادن دارد که امیدواریم با حمایت تمامی فدراسیون های عضو بتوانیم جایگاه کشتی را بیش از بیش ارتقاء دهیم.

وی همچنین با تشکر ویژه از حضور آقای هاشمی در جلسه هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی گفت: حضور ایشان در این جلسه نشان دهنده اهمیت کشتی در ایران و حمایت مدیران ارشد از این رشته دارد.

۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.