رئیس کمیته ملی المپیک:حمایت از قهرمانانی همچون احسان حدادی وظیفه ذاتی ماست/احسان جزو اصلی ترین امیدهای کاروان ایران در ریواست

رئیس کمیته ملی المپیک:حمایت از قهرمانانی همچون احسان حدادی وظیفه ذاتی ماست/احسان جزو اصلی ترین امیدهای کاروان ایران در ریواست
حمایت مادی و معنوی از قهرمانانی همچون احسان حدادی که سالها در عرصه ورزش کشور افتخار آفرینی کرده اند وظیفه ذاتی ماست و حسب ناکامی در یک رویداد نباید منجر به دلسردی قهرمانان عزیز ما گردد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب که در مواقع سخت و حساس نباید قهرمانان را تنها گذاشت ابراز داشت:احسان حدادی یکی از بهترین ورزشکاران پرتاب دیسک ایران و جهان است  که بارها با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی باعث غرور و افتخار برای کشور عزیزمان شده است. به شخصه بارها با حضور در اردوی تیم ملی دوومیدانی از نزدیک شاهد تلاشهای خستگی ناپذیر و شبانه روزی این ورزشکار و جدیتش در تمرینات برای نتیجه گیری در رقابتهای برون مرزی بوده ام .

وی ادامه داد:بدون تردید تمام فدراسیون های ورزشی، کادر فنی و قهرمانان آن تمام تلاش خود را برای موفقیت در رقابتهای برون مرزی و کسب سهمیه المپیک بکار می بندند اما نکته ای مهم در این بحث این است که احسان یک ورزشکار کاملا حرفه ای است و بهتر از همه شرایط تمرینی خود را می داند.

هاشمی یاد آور شد: ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که ناکامی در یک رویدادورزشی جزئی از ذات ورزش است و بالطبع در چنین مواقعی می بایست بدون وارد شدن و پرداختن به حواشی سعی در رفع کمبودها و کاستی ها کرد تا نمایندگان کشورمان بدون فشار روحی و روانی تنها به رقابت با حریفان قدرتمند خود و کسب نتیجه مطلوب بیندیشند ما در کنار احسان حدادی و حدادی ها خواهیم بود و بنا بر وظیفه ذاتی خود از هیچ تلاشی برای موفقیت مجدد وی که جزو اصلی ترین گزینه های مدال آوری در المپیک ریو خواهد فرو گذار نمی کنیم.

هاشمی در خاتمه ابراز داشت: ناکامی احتمالی در یکی دو رویداد نباید باعث هجمه روحی روانی بر روی فدراسیون و یا قهرمانان آن رشته گردد و اعتقاد دارم جدای از حمایت های مادی،قهرمانان عزیز ما نیاز به حمایتها معنوی مسئولان و مردم نیز دارند  تا با دلگرمی بیشتر در تمرینات و مسابقات ظاهر شوند.

 

۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.