ملی پوشان کبدی در آکادمی ملی المپیک اردو زدند

ملی پوشان کبدی در آکادمی ملی المپیک اردو زدند
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی کبدی استاندارد، اردویی یک هفته ای را در آکادمی ملی المپیک برپا کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 12 کبدی کار حاضر در اردوی تیم ملی کبدی که خود را جهت حضور در کره جنوبی و انجام چند دیدار تدارکاتی با این تیم آماده می کنند، اردوی آماده سازی و متصل به اعزام خود را تا روز جمعه 13 شهریور ماه در آکادمی پیگیری می کنند.
محمد شعبانی سرمربی این تیم در خصوص اردوی کره گفت: کره جنوبی که میزبان دوره گذشته بازیهای آسیایی بود و به مقام سوم این بازیها نیز رسید هم اکنون یکی از جدی ترین رقبای ایران پس از هند در رشته کبدی می باشد و این اردوی برون مرزی می تواند محک بسیار خوبی برای ملی پوشان کبدی باشد.
شعبانی در ادامه گفت: از دو ماه پیش با نظارت بر تیمهای شهرستانی و دعوت از بهترینها در این اردو، برنامه های خود را برای حضوری قدرتمند و گرفتن نتیجه ای مطلوب در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی که به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد آغاز کرده ایم.
ورزشکاران حاضر در اردو را این نفرات تشکیل می دهند :
میلاد شیبک، ابراهیم حکیم شرف، سلیمان پهلوان از استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل و محسن مقصودلو به همراه حسین مازندرانی و هادی حاجلری از استان گلستان، عباس کروکی از بندرعباس، فرهاد رحیمی از گیلان، امیر حسین محمد ملکی از مازندران، احسان زمانی از خرم آباد و فرید پاکزاد از ارومیه .

۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.