برترین تیراندازان کشور در خط آتش

برترین تیراندازان کشور در خط آتش
دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته اهداف پروازی از روز پنج شنبه، یازدهم لغایت شانزدهم شهریور ماه به مدت ۵ روز در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، دراین رقابتها ورزشکاران در سه رشته تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت به رقابت با یکدیگر می پردازند.

برهمین اساس،  این رقابتها با توجه به تقویم فدراسیون تیراندازی هر ساله یک بار اجرا می شود ضمن اینکه این دوره از روز پنج شنبه یازدهم لغایت شانزدهم شهریور ماه به مدت ۵ روز در حالی برگزار می شود که در رنکینگ اهداف پروازی( تیر۹۴ تا دی ۹۴) ورزشکاران تاثیر می گذارد.

گفتنی است، تمرین رشته تراپ در بخش بانوان و آقایان، چهارشنبه یازدهم شهریور ماه و همچنین فینال بانوان این رشته در روز پنج شنبه دوازدهم و فینال رشته تراپ آقایان روز جمعه ۱۳ شهریور برگزار می شود.

در ادامه این مسابقات در روز شنبه تمرین رسمی تراپ دوبل و اسکیت می باشد که با برگزار فینال این رشته ها در یکشنبه و دوشنبه ، پانزدهم و شانزدهم شهریور این رقابتها به پایان می رسد.

دهمین دوره مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور از ۱۲ لغایت ۱۶ به مدت ۴ روز و در رشته تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.