بازدید رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی

بازدید رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی
صبح امروز رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در خانه کشتی از اردوی تمرینی تیم ملی کشتی کشورمان که خود را برای حضور در رقابتهای جهانی آماده می کند بازدید و با کادر فنی و ملی پوشان آن گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدید های مسئولان کمیته ملی المپیک از تیمهای ملی اعزامی به رقابتهای قاره ای،جهانی و کسب سهمیه المپیک صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیر کل،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و فراهانی مسئول حراست کمیته با حضور در اردوی تیم ملی کشتی با رسول خادم رئیس فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان دیدار و گفتگو کردند.
کیومرث هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی‌گیران ایران در مسابقه‌های جهانی آمریکا گفت: ان‌شاءالله کشتی‌گیران ما با حضور خود در این رقابت‌ها بتوانند ضمن کسب مدال،بیشترین سهمیه را برای حضور در المپیک به دست آورند هر چند در مسابقه‌های دیگر تا المپیک ریو فرصت کسب سهمیه دارند.
رییس کمیته ملی المپیک افزود: در تمرین‌های ملی‌پوشان کشتی حاضر شدم تا به کادر فنی و کشتی‌گیران و مسئولان فدراسیون خسته نباشید بگویم و از نزدیک هم شاهد زحمات آنها باشم. چرا که بار ورزش ایران در المپیک‌ها همواره روی دوش کشتی بوده است و ان‌شاءالله کشتی‌گیران پس از کسب سهمیه برای حضور در المپیک به خوبی مراحل آماده‌سازی را طی خواهند کرد و موفقیت دوباره‌ای را در المپیک ریو خواهند داشت.

۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.