شمشیربازی پیشکسوتان آسیا؛ ایران قهرمان دیدارهای تیمی اسلحه اپه شد/ فرهاد رضایی برنز انفرادی گرفت

شمشیربازی پیشکسوتان آسیا؛ ایران قهرمان دیدارهای تیمی اسلحه اپه شد/ فرهاد رضایی برنز انفرادی گرفت
نخستین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی پیشکسوتان آسیا با قهرمانی ایران در دیدارهای تیمی اسلحه اپه همراه بود. در دیدارهای انفرادی این اسلحه نماینده ایران به مدال برنز دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی ، در جریان مسابقات شمشیربازی پیشکسوتان آسیا که در فیلیپین جریان دارد، تیم اسلحه اپه ایران در جمع 7 تیم شرکت کننده رده سنی 40 تا 49 موفق به کسب مدال طلا شد.

این تیم که با ترکیب فرهاد رضایی، هومن کاظمی، بهرام امین صدری و محمدرضا قندهاری در این رقابت ها شرکت کرده است، در نخستین دیدار مقابل تیم دوم ژاپن به برتری 45 بر 23 دست یافت.

تیم کشورمان دومین دیدار خود را در جمع چهارتیم برتر و در سالن فیلسپورت آرنا برگزار کرد و طی آن مقابل تیم اول ژاپن صاحب برتری 45 بر 44 شد و به مرحله نهایی راه یافت. این تیم در آخرین دیدار خود مقابل هنگ کنگ قرار گرفت و این تیم را با نتیجه 45 بر 42 متحمل شکست کرد.

بدین ترتیب تیم شمشیربازی پیشکسوتان اپه ایران با کسب برتری در تمام دیدارهای خود در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی دیدارهای اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا نیز فرهاد رضایی صاحب مدال برنز شد.

رضایی در دور مقدماتی دو نماینده ازفیلیپین و حریاتی از کشورمان ، هنگ کنگ و چین تایپه را شکست داد ودر جدول اصلی در دور اول  پس از استراحت در جمع شانزده بازیکن مقابل نماینده چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی به برتری دست یافت اما در دومین دیدار مقابل گومز فیلیپینی شکست خورد و از صعود به فینال بازماند و بدین ترتیب صاحب مدال برنز شد.

۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.