سمندر: با تمام قوا به ژاپن می رویم

سمندر: با تمام قوا به ژاپن می رویم
رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیمی آماده در دو بخش مردان و زنان در اختیار داریم و با تمام قوا و تنها با فکر مدال آوری و قهرمانی در آسیا به ژاپن می رویم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک علیرضا سمندر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: روز یکشنبه 1 شهریور ماه  از اردوی تیم ملی بانوان بزرگسال در سالن کبکانیان بازدید داشتم که مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، خانم شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش وجوانان و دکترشعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی نیز در محل تمرینات تیم ملی حضور یافته و از نزدیک نظاره گر تمرین ملی پوشان بودند که این باعث دلگرمی بازیکنان شد.
 وی افزود: دراین بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کردند و دکتر شعبانی بهار هم به هر یک از ملی پوشان زن پاداش 5 میلیون تومانی اهدا کرد.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: چهارشنبه هم ازاردوی تیم مردان درقم بازدید کردم. از تمرینات ملی پوشان و روحیه تیم مشخص بود که بچه ها آمادگی خوبی دارند.
سمندر گفت: خوشحالم از اینکه تیمی یکدست و به دور ازحاشیه در اردوی تیم ملی مردان و زنان حضور دارند. دلیل آن هم مدیریت خوب و شایسته سرمربیان تیم هاست که با آرامش و همدلی این وضعیت را حفظ کرده اند.
رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به قهرمانی  تیم کومیته ایران در رقابتهای جهانی آلمان، گفت: عباسعلی و سجاد گنج زاده مدال نقره جهان راگرفت، در کاتای تیمی زنان برای اولین بار بر سکوی سوم قرار گرفتیم و امیر مهدی زاده هم برنز کسب کرد. در این دوره هم که تیمی آماده در اختیار داریم با توکل به خداوند متعال و دعای خیر مردم دوباره ازعنوان قهرمانی آسیا دفاع کرده و پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز در می آوریم.
وی تصریح کرد: ژاپن همواره عنوان قهرمانی آسیا را به دلیل 4 مدال طلای بخش کاتای تیمی و انفرادی مردان و زنان تصاحب کرده و بالاتر از سایرین خود را قهرمان معرفی می کند. امسال هم با میزبانی ژاپن رقابت سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم مدالهای رنگارنگی را کسب کنیم.
رئیس فدراسیون کاراته در مورد انتخابات هیئت رئیسه آسیا گفت: در انتخابات هیئت رئیسه آسیا حضور خواهم داشت و امیدوارم بتوانم به عضویت این هیات  دربیایم.

 

سمندر در پایان گفت: جا دارد از دکتر گودرزی وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان، دکتر سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و مهندس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک که کمال همکاری با فدراسیون کاراته را داشتند تشکر ویژه ای داشته باشم.

۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.