قهرمانی و نایب قهرمانی نونهالان تکواندو ایران در رقابتهای جهانی کره جنوبی

قهرمانی و نایب قهرمانی نونهالان تکواندو ایران در رقابتهای جهانی کره جنوبی
تیم ملی نونهالان دختر کشورمان با کسب 7 مدال رنگارنگ، در خاستگاه تکواندوی جهان، بر سکوی قهرمانی رقابتهای نونهالان جهان ایستادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان که از روز یکشنبه (یکم شهریورماه) با حضور 467 تکواندوکار از 60 کشور به میزبانی شهر "موجو" کره جنوبی و در سالن "تی 1" این شهر آغاز شده بود، دقایقی پیش با قهرمانی شیردختران کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی تکواندوی دختران کشورمان که در این رقابت‌ها با ترکیب فاطمه ابراهیم زاده، مهلا مومن زاده، مبینا نژاد کته سری، ستاره چابکی، یلدا ولی نژاد، ستاره چابکی، نرگس حسن نیا، مبینا شاکری، زهره حسن نتاج، نگار پورجمالی و زهرا نصیراحمدی به مصاف رقبایش رفت، در نهایت با 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و 83 امتیاز برای دومین بار مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

روسیه با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 48 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم امریکا با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و 37 امتیاز سکوی سوم را بدست آورد.

تیم‌های کره جنوبی و ترکیه نیز در جایگاه چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند.

در بخش پسران هم تیم ملی نونهالان پسر کشورمان با کسب 5 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را در دومین دوره مسابقات تکواندوی نونهالان جهان بدست آورد.

تیم ملی تکواندوی پسران کشورمان که در این رقابت‌ها با امیر ولی پور، محمد رستم نژاد، محمدحسین زاهدی، حامد اصغری، اشکان زحمت‌کشان، مجتبی پاسار، عرفان مرادی، علی اشکوریان، محمد خانی و نیما مهرعلی به مصاف رقبایش رفت و در پایان با 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 58 امتیاز، عنوان نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

کره جنوبی با 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و 63 امتیاز قهرمان شد، روسیه با یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز و 47 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و تیم‌های آلمان و تایلند نیز عنوان چهارم و پنجم را بدست آوردند.

۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.