نایب رییس فدراسیون اسکواش آسیا راهی تهران شد/تعیین پاداش به مدال آوران اسکواش

نایب رییس فدراسیون اسکواش آسیا راهی تهران شد/تعیین پاداش به مدال آوران اسکواش
بنا به اعلام فدراسیون اسکواش آسیا سالم فایز محمد نایب رییس آسیا امروز برای حضور در رقابت های دیدنی جوانان آسیا وارد ایران می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکواش؛ سالم فایز محمد نایب رییس فدراسیون اسکواش آسیا به همراه دکتر المقصید عضو پارلمان کویت در امور ورزش و رییس سابق فدراسیون اسکواش کویت امروز  وارد تهران می شوند و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را از نزدیک نظارت خواهند کرد.

همچنین رییس فدراسیون اسکواش بعد از موفقیت نمایندگان کشورمان در جمع کادر فنی و ملی پوشان پسر حاضر شد و اظهار داشت: امروز شما کاری کردید که هیچکس در هیچ زمان در این رشته نکرد و در آرزوی آن ماندند. شما نام خود را در ورزش اسکواش کشورعزیز ایران حک کردید جمعی همدل و دارای هدف بودید دیسیپلبن بالای اردو و جدیت در فلسفه پرداختن به ورزش و توجه وزیر و معاون وزیر به تلاش های تان رشته را متحول کرد.
وی ادامه داد: کاری که در ٤ سال پیش بینی شده بود در همان سال اول خلقش کردید و سزاوار پاداش اید هر چند با حداقل ها فدراسیون را به جلو می رانیم ولی دلیلی بر این نیست که تلاش به بار نشسته شما را تا حدودی جبران نکنیم.
مسعود سلیمانی اعلام کرد: به مدال طلا ده سکه تمام بهار آزادی و به مدال نقره هشت قطعه سکه تمام بهار إزادی و به مدال برنز شش سکه تمام بهار إزادی تامین و طی مراسمی اهدا می کنیم و به هر مربی ٥ سکه تمام بهار آزادی تقدیم می کنیم و برای تلاش های سرمربی بانوان  و غیرت سوگل ثمودی هر کدام یک  قطعه سکه بهار إزادی تامین و اهدا می کنیم.

۴ شهریور ۱۳۹۴ ۰۶:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.