4 مدال خوشرنگ اسکواش برای پسران قطعی شد

4 مدال خوشرنگ اسکواش برای پسران قطعی شد
در ادامه رقابتهای هرمانی آسیا چهار اسکواش باز کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و هر چهار نفر موفق شدند نخستین مدال های تاریخ اسکواش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکواش؛دانیال قارونی اسکواش باز زیر 13 سال کشورمان نخستین بازیکنی بود که به مصاف حریف اردنی خود رفت و توانست با قدرت با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود بگذرد و مدال برنز خود را تا اینجای مسابقات قطعی کند تا امروز برای حضور در فینال به مصاف حریف خود در کورت تمام شیشه ای شهرداری تهران برود.

در بازی دومین محمد رضا جعفرزاده بازیکن زیر 15 سال ایران به مصاف حریف قدرتمند هنگ کنگی خود رفت و در حالی این بازی را موفق شد با نتیجه سه بر 2 به سود خود به پایان برساند که نزدیکی نتایج تمام حاضرین را به وجد آورده بود.

در بازی سوم علیرضا شاملی بازیکن خوش تکنیک زیر 17 سال ایران به مصاف حریف خود رفت و توانست با قدرت این حریف را از پای درآورد.

اما در رده سنی زیر 19 سال سجاد زارعیان و فرزان حبیب پور دو بازیکن ایرانی به مصاف هم رفتند و این سجاد زارعیان بود که توانست با نتیجه سه بر صفر این مسابقه را به سود خود به پایان برساند.


هر چهار اسکواش باز کشورمان باید امروز برای حضور در فینال به مصاف حریفان خود بروند.

این موفقیت حاصل برنامه ریزی دقیق فدراسیون و تمرینات پر فشار ملی پوشان در ماه های اخیر  بود.


۴ شهریور ۱۳۹۴ ۰۶:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.