آغاز طرح بورسیه فنی اتحادیه جهانی کشتی در آکادمی ملی المپیک

آغاز طرح بورسیه فنی اتحادیه جهانی کشتی در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز و با حضور کشتی گیران دو کشور پاکستان و عراق، نخستین دوره آموزش کشتی با عنوان طرح بورسیه فنی اتحادیه جهانی کشتی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با اجرایی شدن طرح بورسیه فنی اتحادیه جهانی کشتی که پیشنهاد آن توسط ایران و در جلسه شورای آسیا ارائه و پذیرفته شد، نخستین دوره این طرح با شرکت کشتی گیران و مربیان آزاد و فرنگی کار از دو کشور آسیایی عراق و پاکستان آغاز شد.

سید عسگر موسوی مدیر اجرایی دوره مذکور در خصوص اهداف برگزاری این دوره گفت: هدف فدراسیون از ارائه این پیشنهاد که نخستین گام را نیز با برگزاری این دوره ده روزه برداشتیم، علاوه بر پیشرفت کشتی از لحاظ فنی و تکنیکی،استفاده از ابزار ورزش برای تحکیم رابطه بین کشورهای آسیایی و خصوصا کشورهای همسایه ایران بود.

موسوی در ادامه گفت: ایران پیشنهاد دهنده و پایگاه برگزاری این دوره است و چنانچه کشورهای دیگری درخواست میزبانی این دوره ها را بدهند ضمن استقبال از درخواست ایشان، مربیان و مدرسان ایرانی را به این کشورها اعزام خواهیم کرد.

تدریس این دوره را در بخش تئوری دکتر بهمن میرزایی، دکتر پژمان معتمدی، دکتر امیر ساسان، هادی حبیبی، صادق محبوبی، دکتر ملک محمدی و مدرسان کارگاههای عملی را نیز آقایان علیرضا لرستانی، علیرضا رضایی منش، علی اکبر دودانگه، حمید باوفا، جانعلی خسرونژاد، رضا عظیمی، و بهمن طیبی بر عهده خواهند داشت.

۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.