بازدید رئیس و نائب رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته بانوان

بازدید رئیس و نائب رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته بانوان
دقایقی پیش کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته با حضور در اردوی تیم ملی کاراته بانوان از آخرین تمرینات ملی پوشان پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی ‍‍‍ژاپن دیدن کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این بازدید که با حضور مسئولین فدراسیون کاراته علیرضا سمندر رئیس و عشرت شا محمدی نائب رئیس بانوان فدراسیون در سالن شهید کبکانیان برگزار گردید در ابتدا کیومرث هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان در رقابتهای آسیایی ژاپن گفت: از شما به خاطر تلاش شبانه روزیتان که برای رقابت‌ها آماده شده‌اید تشکر می‌کنم امیدوارم با نتایج خوب دل مردم را شاد کنید. علاوه بر این شما نمونه یک زن مسلمان ایرانی هستید همان طور که مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی بر حضور بانوان در رقابت‌های ورزشی داشتند امیدوارم به نتایج خوبی دست یابید.

وی افزود: ارزش حضور شما با پوشش اسلامی در مسابقات شاید از خیلی جهات بیشتر از ارزش مدالی باشد که کسب می‌کنید. شما به عنوان سفیر ایران در این مسابقات شرکت می‌کنید و دلیل اصلی تاکیدات ما این است که دنیا نگاه خاصی به ورزش بانوان دارد. شما ورزشکاران می‌توانید با حضورتان نشان دهید ایران علاوه بر اینکه فرهنگ غنی دارد بسیار پیشرفته است.

هاشمی همچنین خطاب به ملی‌پوشان کاراته عنوان کرد: هرچند از نگاه ما حضورتان با اهمیت‌تر از کسب مدال است اما جامعه ورزش از شما توقع مدال دارد. همان طور که در اینچئون خودتان را ثابت کردید فکر می‌کنم در این مسابقات هم نتیجه بگیرید. ما هم به نمایندگی از کمیته ملی المپیک تلاشمان این است که توجه ویژه‌ای به بانوان داشته باشیم.

در ادامه رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک و معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: کاراته بهترین دوران ورزشی خود را سپری می‌کند و امیدوارم در قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کند.

وی در ادامه افزود: از تلاش شما ملی‌پوشان نیز تشکر می‌کنم کاراته با مدال طلایی که در بازی‌های آسیایی اینچئون کسب کرد حالا امیدهای زیادی به این تیم داریم. به گفته مقام معظم رهبری قهرمانان بهترین مروج ورزش همگانی هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: در بین رشته‌های رزمی کاراته بهترین است. در عین عمومی بودن،‌ سازماندهی بودن از پتانسیل خوبی برخوردار است.
شهریان در پایان اظهار داشت: ما امروز آمده‌ایم تا از تلاش‌های شما انگیزه بگیریم حالا هرگونه حمایت از کاراته بانوان لازم باشد را خواهیم داشت و برای شما برای قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.
۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۷:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.