دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان – کره جنوبی؛غوغای ایران در خاستگاه تکواندوی جهان/ هر 5 طلای روز نخست به ایران رسید

دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان – کره جنوبی؛غوغای ایران در خاستگاه تکواندوی جهان/ هر 5 طلای روز نخست به ایران رسید
در پایان نخستین روز از رقابتهای تکواندوی نونهالان جهان، هر 5 نماینده کشورمان بر سکوی قهرمانی ایستادند تا 5 طلای روز اول بازیها به ایران برسد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان، از امروز (یکشنبه) با حضور 465 تکواندوکار از 59 کشور به میزبانی شهر "موجو" کره جنوبی و در سالن "تی 1" این شهر آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (یکشنبه) و در نخسین روز این رقابتها، تکواندوکاران اوزان 29-، 33- و 51- کیلوگرم دختران و 65- و 65+ کیلوگرم پسران برروی شیاپ چانگ رفتند که در پایان هر 5 طلای روز نخست به نمایندگان شایسته کشورمان رسید.

فاطمه ابراهیم زاده در وزن 29- کیلوگرم، مهلا مومن زاده در وزن 33- کیلوگرم و مبینا شاکری در وزن 51- کیلوگرم در گروه دختران طلایی شدند و در گروه پسران نیز محمد خانی در وزن 65- کیلوگرم و نیما مهرعلی در وزن 65+ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستادند.

فردا (دوشنبه) و در دومین روز این رقابتها، ستاره چابکی، نرگس حسن نیا، امیر ولی پور، محمد رستم نژاد و مجتبی پاسار نمایندگان کشورمان هستند.

هدایت تیم ملی تکواندوی نونهالان دختر کشورمان بر عهده "مهرو کمرانی" بعنوان سرمربی و فاطمه صفر پور (مربی) و ندا رستاد و محبوبه محمدنژاد (کمک مربی) است و "حسینعلی نعیمی" بعنوان سرمربی و وحید ناصری و حسینعلی اسدی (مربی) نیز هدایت تیم پسران را برعهده دارد.
۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۶:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.