از سوی هیات تیراندازی استان تهران؛پاداش ویژه در صورت مدال آوری الهه احمدی در المپیک به وی اهدا خواهد شد

از سوی هیات تیراندازی استان تهران؛پاداش ویژه در صورت مدال آوری الهه احمدی در المپیک به وی اهدا خواهد شد
رییس هیات تیراندازی استان تهران گفت : در صورت مدال آوری الهه احمدی در مسابقات المپیک ، پاداش ویژه و قابل توجهی معادل پاداش سایر قهرمانان المپیک از سوی هیات تیراندازی استان تهران به وی پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت هیات تیراندازی استان تهران ؛ مراسم تجلیل از الهه احمدی ، قهرمان تیراندازی استان تهران ، با حضور دکتر مهدی ذاکری ؛ ریاست هیات ، مهندس بهره مند؛ معاون فرهنگی هیات و مهندس حدادنژاد ؛ مشاور ریاست هیات صبح امروز در محل هیات تیراندازی تهران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم ، الهه احمدی ضمن تشریح فعالیت های 15 ساله خود در رشته  تیراندازی ، گفت :« کسب سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی تیراندازی ، حاصل تلاش‌های همه این سال ها بود. خوشحالم که با کسب مدال طلای این مسابقات توانستم افتخاری برای کشورم و شهر تهران به دست بیاورم.»
وی افزود :« اعتماد به نفس و تمرکز دو عاملی است که می تواند یک تیرانداز را در لحظه آخر شلیک ، به سمت موفقیت ببرد. تلاش همه اعضای خانواده تیراندازی ، به جز تهیه امکانات و سخت افزار ، در واقع همین ایجاد اعتماد به نفس و تمرکز است.امیدوارم با همین شکل تلاش ، بتوانیم در المپیک ریو هم افتخارآفرینی کنیم.»
دکتر مهدی ذاکری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از موفقیت ها و تلاش های صورت گرفته توسط الهه احمدی ابراز امیدواری کرد تا هیات تهران با برنامه ریزی های میان مدت و دراز مدت، بتواند وزشکاران قهرمان دیگری را نیز آماده حضور در رقابت های برون مرزی کند.
رییس هیات تیراندازی استان تهران افزود :« موفقیت شما در مسابقات ، در واقع موفقیت هیات تهران و فدراسیون تیراندازی است. به همین دلیل در صورت کسب نخستین مدال تاریخ بانوان کشورمان در المپیک ، پاداشی در شان یک قهرمان المپیکی از سوی هیات تیراندازی استان تهران اهدا می شود.»
در پایان این مراسم ، با اهدای هدایایی توسط رییس هیات تیراندازی تهران از موفقیت اخیر الهه احمدی در مسابقات جام جهانی تیراندزای و کسب سهمیه المپیک تجلیل شد.

۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.