مربی تیم ملی بیس بال؛بهترینهای لیگ به اردوی تیم ملی تزریق می شوند

مربی تیم ملی بیس بال؛بهترینهای لیگ به اردوی تیم ملی تزریق می شوند
مربی تیم بیس بال گفت: سعی می کنیم بازیکنانی را برای تیم ملی انتخاب کنیم که از قدرت، جسارت و میانگین کسب امتیازات در سطح بالایی باشند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت انجمن های ورزشی ،پیام شوکت صدری  با بیان این مطلب اظهار داشت: تعداد تیم های مدعی در لیگ جنوب از گذشته بیشتر از لیگ شمال بوده و سطح بازی ها در این مسابقات بسیار خوب است.
وی تصریح کرد: تیم بوشهر همیشه پشتوانه نفری بسیار خوبی داشته که در مسابقات دور رفت نیز با دو تیم شرکت کرده بود، اصفهان نیز با بازیکنان جوان در این رقابت ها شرکت کرده بود که می تواند پشتوانه بسیار خوبی برای این تیم داشته باشد.
مربی تیم ملی ادامه داد: به جز هرمزگان که تجربه نخست خود را در این مسابقات کسب می کرد سایر تیم های لیگ جنوب تقریبا در یک سطح بودند.
وی اضافه کرد: من به همراه امامزاده مربی تیم ملی هم لیگ شمال را زیر نظر داشتیم هم لیگ جنوب را، امتیازات بازیکنان لحظه به لحظه ثبت می شود و با دقتی که در مورد آنها صورت می گیرد حق بازیکنی ضایع نمی شود.
شوکت صدری با بیان اینکه سعی می کنیم بازیکنانی را برای تیم ملی انتخاب کنیم که از قدرت، جسارت و میانگین کسب امتیازات در سطح بالایی باشند، افزود: همچنین سعی می کنیم از بازیکنان جوان نیز در تیم ملی استفاده کنیم چراکه این جوانان آینده های بیس بال کشور را می سازند.
وی گفت: اردویی را قبل از مسابقات چهارجانبه برای تیم ملی برگزار می کنیم اما زمان برگزاری این اردو زیاد نیست چراکه ممکن است برای بازیکنان مشکلاتی را ایجاد کند.
۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.