پایان دور ششم جشنواره سراسری شطرنج کشور ،سه رتبه نخست جدول آقایان در تسخیر گیلانی ها

پایان دور ششم جشنواره سراسری شطرنج کشور ،سه رتبه نخست جدول آقایان در تسخیر گیلانی ها
در پایان دور ششم رقابتهای جشنواره سراسری شطرنج کشور، نمایندگان گیلانی موفق شدند هر سه رتبه نخست جدول آقایان را به خود اختصاص دهند. در بخش بانوان نیز در پایان این دور نماینده تهران صدرنشین است.

  به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، جشنواره سراسری شطرنج کشور در دو بخش بانوان و آقایان و با استقبال پرشور شطرنجبازان سراسر کشور در حال پیگیری است.

این رقابتها هجدهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج بانوان و چهاردهمین دوره جشنواره سراسری آقابان است که از جمعه 23 مرداد ماه با شرکت 111 نفر (در بخش بانوان ) و 324 نفر (در بخش آقایان) آغاز شده و تا 30 مرداد ادامه دارد.این مسابقات در 11 دور به روش سوئیسی برگزار می شود.

رقابتهای بخش بانوان به میزبانی قزوین و بخش آقایان به میزبانی رشت در حال پیگیری است.

در پایان راند ششم این رقابتها  در بخش آقایان شاهین ساده از گیلان با 6 امتیاز در رتبه نخست قرار دارد. امیرعلی سوزنکار از گیلان با 5/5 امتیازدوم و بهروز مرادی از گیلان با همین امتیاز از گیلان سوم هستند.

در بخش بانوان و در پایان راند ششم نیز آناهیتا زاهدی فر از تهران با 5/5 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد.میترا اصغرزاده از البرز با 5 امتیازدوم است و نازنین مبرهنی از تهران با 5 امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

دور هفتم این رقابتها صبح امروز پیگیری می شود.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.