15 والیبالیست به اردوی تیم ملی دعوت شدند

15 والیبالیست  به اردوی تیم ملی دعوت شدند
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان 15 بازیکن را به اردوی نهایی این تیم برای حضور شایسته در رقابت های جهانی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر جهان از 20 شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت ها آماده می کند.
تیم ملی والیبال جوانان آخرین اردوی آمادگی خود را از پنج شنبه 29 مردادماه آغاز می کند و فرهاد نفرزاده 14 بازیکن زیر را برای حضور در این اردو دعوت کرد:
حمید حمودی، معین معینی فر، امین اسماعیل نژاد، محمد علی پیران، سلیم چپرلی، سهند اله وردیان، محمدرضا عوض پور، رحمان تقی زاده، مهرداد شیبانی،اکبر ولایی، محمد دلیری، محمد امین حیدری، جواد حکمتی، عباس عظیمی و محمد فروغی.
فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، عباسعلی میرحسینی و آرش کمالوند (مربیان)، طاهر گرافر(بدنساز)، میرابوالفضل معصوم زاده (پزشکیار)، سعید ضیغمی (فیزیوتراب)، حسین خوریانی (آنالیزور)، محمد صالحی (ماساژور) و علیرضا فداکار به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می کنند.
تیم ملی والیبال جوانان قبل از این اردو به مدت 15 روز اردوی برون مرزی خود را در کشورهای بلغارستان و اسلووانی پیگیری کرده بود.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.