با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک؛مشعل بیست و ششمین دوره المپیاد دانش آموزان دختر روشن شد

با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک؛مشعل بیست و ششمین دوره المپیاد دانش آموزان دختر روشن شد
عصر روز گذشته با حضو کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون دانش آموزی و دکتر حمیدی معاونت تربیت بدنی و سلامت،مشعل بیست و ششمین دوره بازیهای المپیاد دانش آموزشی در شهر تبریز روشن و این رقابتها رسما آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بیست و ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور ‌با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و مدیران ارشد استان آذربایجان شرقی و با  شرکت بیش از 1700 نفر ورزشکار دختر دانش‌آموز در تبریز آغاز شد.

 در مراسم افتتاحیه این رقابتها کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،دانش آموزان کشور را آینده سازان کشور در تمامی زمینه های علمی،اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی، و ورزشی دانست و گفت:بسیار نیکوست که فراگیری علمی فرزندان این سرزمین با فرا گیری ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی همراه باشد تا نسلی پویا تر،سالم تر و فعالتر در پیش داشته باشیم.
وی ضمن قدردانی از مسئولانی برگزاری کننده این رقابتها اهمیت براهمیت این بازیها برای ورزش کشور تاکید کرد.
در خاتمه بعد از پیام رئیس کمیته ملی المپیک، مشعل بیست و ششمین دوره بازیهای المپیاد دانش آموزان دختر در شهر تبریز آغاز گردد.

مشعل این مسابقات توسط اسما نظری عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان روشن و برنامه‌های آئینی متنوعی در این مراسم برگزار شد.
در این دوره از المپیاد، ورزشکاران دختر دانش‌آموز سراسر کشور در هفت رشته ورزشی والیبال، بسکتبال،تنیس،هندبال،فوتسال، پینک پونگ برای دوره اول متوسطه و ژیمناستیک به رقابت می‌پردازند.
بیست و ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور‌ به مدت پنج روز در تبریز در حال برگزاری است و  این المپیاد 30 مرداد‌ با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.