تفتیان: در رقابتهای جهانی به نیمه نهایی می‌رسم

تفتیان: در رقابتهای جهانی به نیمه نهایی می‌رسم
رکورددار دوی 100 متر کشور گفت: در پانزدهمین دوره رقابتهای جهانی دوومیدانی به نیمه نهایی دوی 100 متر خواهم رسید.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی  ؛حسن تفتیان  اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر دارم و رکوردی که اخیرا در رقابتهای جام کازانف به ثبت رساندم، فکر می‌کنم بتوانم در مسابقات جهانی به مرحله نیمه نهایی برسم که این خود یک گام رو به جلو برای دوومیدانی است، چرا که برای نخستین بار اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: در روزهای اخیر در رقابتهای لیگ هم، دوی خوبی داشتم با توجه به اینکه یک مسابقه داخلی بود زمان خوبی را به ثبت رساندم. دیگر دوندگان ما رضا قاسمی و محمد حسین ابارقی نیز شانس زیادی برای حضور در مرحله نیمه نهایی خواهند داشت، رکوردهای به ثبت رسیده توسط آنها نیز رکورد های خوبی است.

نماینده ایران در رقابتهای جهانی دوومیدانی ادامه داد: در خصوص ورودی کسب شده در جام کازانف باید بگویم واقعا ما تمام تلاشمان را کردیم و خوشبختانه به هدفمان هم رسیدیم. مسابقات بر اساس قوانین بین‌المللی با حضور "فوتوفینیش" برگزار شد و در پایان تست دوپینگ نیز دادیم تا هیچ جای حرفی نباشد. دلیل اینکه ما در طول سال موفق به ثبت چنین رکوردهایی نمی‌شویم و در کازانف به آن رسیدیم این است که ما میدان های زیادی را تجربه نمی‌کنیم. به طور مثال من و قاسمی از اول سال تاکنون هر کدام فقط یک مسابقه برون مرزی را تجربه کردیم که رکوردهای خوبی هم به جا گذاشتیم.

تفتیان در پایان گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی دوومیدانی عملکرد خوبی از خود به جای بگذاریم و دست پر به ایران برگردیم. این نخستین تجربه حضورم در رقابتهای جهانی است و تلاش می کنم زنگ تفریح نباشم

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.