مرحله اول مسابقات گرندپریکس 2015 - روسیه؛عاشورزاده و حجی زواره امروز بمصاف خود می روند

مرحله اول مسابقات گرندپریکس 2015 - روسیه؛عاشورزاده و حجی زواره امروز بمصاف خود می روند
در ادامه رقابتهای تکواندوی گرندپریکس روسیه امروز دو نماینده مردان کشورمان به مصاف رقبای خود یم روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه رقابتهای گرند پریکس روسیه فرزان عاشورزاده قهرمان جهان در سال 2015 پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار شیـلی و برزیل رقابت می کند. تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی یکی از نمایندگان روسیه، بلژیک و یا کره جنوبی را پیش رو دارد.

همچنین مسعود حجی زواره تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان و قهرمان جهان در سال 2015 در نخستین گام باید با "مایکل فرناندز" از پرتغال رقابت کند و در صورت پیروزی به مصاف یکی از نمایندگان لهستان و یا اسپانیا خواهد رفت.

گفتنی است؛ تکواندوکاران اوزان 57- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان، روز سوم و آخر بازیها (25 مردادماه) بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

مسابقات گرندپریکس G4 است و دارنده مدال طلا 40 امتیاز، دارنده مدال نقره 24 امتیاز و دارندگان مدال برنز 14.4 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی‌شان در راه کسب سهمیه المپیک، بدست خواهند آورد.همچنین به نفرات اول تا سوم به ترتیب 5، 3 و یک هزار دلار جایزه نقدی نیز اهدا می شود.

هدایت تیم ملی تکواندو مردان کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) است و مینو مداح هدایت تیم زنان را برعهده دارد.

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.