بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی قایقرانی

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی قایقرانی
کیومرث هاشمی عصر روز گذشته با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم ملی قایقرانی بازدید به عمل آورد که در حاشیه این دیدار مسئولان فدراسیون به اتفاق آقای ابراهیمی قول اهدا 15 سکه طلا به سهمیه گیران المپیکی قایقرانی را دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدید های کیومرث هاشمی از اردو های المپیکی عصر روز گذشته رییس کمیته ملی المپیک با حضور در مجموعه ورزشی آزادی ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان این فدراسیون از اردوی تیم ملی قایقرانی بازدید و با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی گفتگو کرد.

هاشمی در بازدید از اردوی تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی ایتالیا که به همراه امینی رییس،مرادی دبیر و جمعی از مسئولان فدراسیون انجام شد ابراز داشت:از نظر ما همه شما عزیزان که ماههاست در اردو بسر می برید و تلاش می کنید همین الان یک قهرمانید اما بدون تردید حضور شما در رقابتهای جهانی و کسب موفقیت در آن دل مردم کشورمان را شاد خواهد کرد و پرچم میهن عزیزمان را در عرصه بین المللی به اهتزاز در خواهدآورد که بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد:فدراسیون قایقرانی با مجموعه موفق و دلسوزی که دارد قطعا به اهداف خود در رقابتهای کسب سهمیه المپیک دست خواهد یافت و اهدا 15 سکه طلا برای سهمیه گیران قایقرانی و همچنین پاداش برای مربیان نشان می دهد این مجموعه برای موفقیت در عرصه بین المللی برنامه ریزی خوبی دارد.

شایان ذکر است طبق تصویب هیات رییسه قایقرانی به هر کدام از سهمیه بگیران المپیکی این رشته از سوی فدراسیون 10 سکه طلا داده خواهد شد که از سوی ابراهیمی نیز قول اهدا 5 سکه به هر سهمیه بگیرداده شد تا تعداد آن برای هر سهمیه بگیر المپیکی قایقرانی به عدد 15 برسد.

 

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.