دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با امامعلی حبیبی پیشکسوت کشتی

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با امامعلی حبیبی پیشکسوت کشتی
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته با امامعلی حبیبی اسطوره و پیشکسورت کشتی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه حضور رئیس کمیته ملی المپیک در استان مازندران و دیدار با مسئولین این استان و بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری عصر روز گذشته کیومرث هاشمی به همراه حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان ورزش استان با حضور در منزل امام علی حبیبی پیشکسوت کشتی کشورمان با وی در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در این دیدار ابراز داشت:پیشکسوتان ورزش کشور از سرمایه های جامعه ورزشی محسوب شده و  بر ما واجب است تا در همه حال کنار این عزیزان بوده و قدردان چنین پیشکسوتانی باشیم که سالها در عرصه ورزش کشور برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کرده اند.

در این دیدار که غلامرضا رضوی معاون توسعه امور ورزشی استان،علی اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی استان، علیرضا مهربان مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین بریمانی رئیس گروه ورزش قهرمانی استان، فرشید قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر و دیگر همراهان حضور داشتند، امامعلی حبیبی ضمن خیرمقدم به رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مهمانان به بیان خاطراتی در مورد افتخارات و قهرمانی متعدد ورزشی که در کشتی حاصل شد پرداختند.

پهلوان حبیبی در این نشست صمیمی درباره هر یک از مدال هایی که در مسابقات مختلف المپیک و جهانی و آسیایی برای کشورمان کسب نمودند مطالب و خاطراتی را مطرح نمودند.

در پایان این نشست نیز حاضرین برای سلامتی و طول عمر این قهرمان و پهلوان ارزنده کشتی کشورمان آرزوی موفقیت نمودند.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.