سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا-ویتنام؛ رئیس فدراسیون گونگ فو :پنچاک سیلات می تواند در رنکینگ کاروان ایران تاثیرگذار باشد

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا-ویتنام؛ رئیس فدراسیون گونگ فو :پنچاک سیلات می تواند در رنکینگ کاروان ایران تاثیرگذار باشد
رییس فدراسیون کونگ فو گفت:با توجه به توان فنی تیم ملی پنچاک سیلات این تیم می تواند در رنکینگ کاروان ایران سهم بسزایی داشته باشد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ علی منتظری با بیان این مطلب در ادامه تصریح کرد:اولین حضور این رشته در مسابقات داخل سالن آسیا می تواند محک خوبی برای گونگفو کاران ما باشدا چرا که  فیزیک بدنی ایرانیان برای این رشته مناسب بوده و نزدیکی آن با کونگ فوی ایرانی که نزدیک به 30سال است در این زمینه فعالیت دارند واز جمعیت خوبی برخورداراند باعث شده تا قهرمانان براحتی بتوانند بر تکنیک های این رشته مسلط شوند .
 وی در ادامه گفت :هدایت این تیم توسط گوندونو که نزدیک به 14 سال تجربه سرمربیگری تیم ملی اندونزی را در کارنامه داردیکی از نکاتی است که تاثیر مطلوبی بر روند آمادگی تیم ایران داشته است در کناراین امر حضور مستمر مربی بدنساز ،مشاور تغذیه و اردو های منظم موجبات آمادگی خوبی را برای ملی پوشان فراهم آوردهاست. منتظری افزود :حضور بانوان محجبه ایرانی در رقابتهای معتبری چون ایندور گیمز می تواند تاثیر بسزایی بر روند رو به رشد توان فنی بانوان ایرانی داشته باشد. باتوجه به توانی که در اردوی فعلی وجود دارد تلاش می کنیم تا بتوانیم افتخار کسب کنیم .
 وی در خاتمه یاد آور شد:فدراسیون کونگ فو تمام توانش را برای امادگی این تیم بکار بسته و سر مربی اندونزیایی این تیم معتنقد است با توجه به آمادگی فعلی تیم ملی حداقل یک مدال سهم ایران خواهد بود .  

۴ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.