رکورد گیری وزنه برداران تیم ملی با حضور کیومرث هاشمی

رکورد گیری وزنه برداران تیم ملی با حضور کیومرث هاشمی
عصر امروز رکورد گیری وزنه بردارن حاضر در اردوی تیم ملی با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،نصراله سجادی معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و علی مرادی رئیس فدراسیون در سالن شهدای چالوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛صبح امروز کیومرث هاشمی که برای بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری راهی استان مازندران شده بود بعد از دیدار با استاندار و رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان،دقایقی پیش با حضور در سالن شهدای چالوس محل برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری از نزدیک با کادر فنی و قهرمانان حاضر در اردو دیدار و گفتگو کرده و در ادامه شاهد رکورد گیری وزنه برداران کشورمان برای حضور در رقابتهای قاره ای و جهانی بود.

در تمرینات امروز تیم ملی وزنه برداری با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی حسین توکلی سرمربی تیم ملی، وزنه برداران حاضر در اردو به رکورد گیری پرداخته تا در نهایت از سوی کادر فنی نفرات اعزامی به رقابتهای آسیایی تایلند و جهانی آمریکا که از اهمیت بسزایی برای ورزش کشورمان برخودار می باشند معین شود.

14 وزنه بردار حاضر در اردو عصر امروز با حضور مسئولان ورزش کشور به رکورد گیری پرداخته تا در نهایت نفرات اعزامی به رقابتهای آسیایی تایلند و مسابقات جهانی آمریکا که جنبه کسب سهمیه المپیک ریو را دارد از سوی کادر فنی معین شوند.

 

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.