درنشست کیومرث هاشمی و استاندارمازندران مطرح شد؛اهدا پاداش یک میلیاردی به طلا گیران مازندرانی در المپیک ریو

درنشست کیومرث هاشمی و استاندارمازندران مطرح شد؛اهدا پاداش یک میلیاردی به طلا گیران مازندرانی در المپیک ریو
به پیشنهاد کیومرث هاشمی و موافقت دکتر ربیع فلاح دار استاندار مازندران، به هر کدام از ورزشکاران مازندرانی که در المپیک ریو مدال طلا بگیرد یک میلیارد ریال پاداش نقدی از سوی استانداری اهدا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛صبح امروز کیومرث هاشمی برای بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری راهی استان مازندران شد که در دیدار با استاندار این استان و بنا به پیشنهاد رئیس کمیته ملی المپیک و موافقت دکتر ربیع فلاح دار،مقرر شد هر کدام از ورزشکاران مازندرانی که در بازیهای المپیک ریو موفق به کسب مدال طلا شوند 100 میلیون  تومان پاداش نقدی دریافت نمایند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،ضمن دیدار با دکترربیع فلاح،استاندار مازندران ابراز داشت:استان مازندران از خطه های قهرمان خیز کشور بوده و در بازیهای المپیک و همین بازیهای آسیایی اینچئون ورزشکاران آن موفقیت های خوبی برای کاروان ورزشی کشورمان بدست آوردند و این نشان می دهد قهرمانان مازندران از پتانسیل بالایی در کسب موفقیت در رقابتهای مهم داخلی و بین المللی برخودارمی باشند.

وی ادامه داد:بدون تردید این پتانسیل می تواند با اهدا پاداش به این قهرمانان و ایجاد انگیزه و دلگرمی در بین آنها چند برابر گردد و همچنین جا دارد از مسئولین استان در میزبانی اردوی تیم ملی وزنه برداری نیز تقدیرو تشکر گردد.

در ادامه دکترربیع فلاح دار استاندار مازندران ضمن خوش آمد گویی به رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:نگاه مسئولان استان نسبت به ورزش قهرمانی کاملا حمایت آمیز بوده و هر آنچه در توان داشته باشیم برای رشد و اعتلای ورزش استان بکار خواهیم بست و مسئولان استان برای اهدا پاداش به مدال آوران مازندرانی  در بازیهای المپیک مشکلی ندارد و اگر پیشنهادی در این زمینه دارید قبول می کنیم.
بعد از صحبتهای استانداری مازندران،رئیس کمیته ملی المپیک پیشنهاد داد تا به هر یک از ورزشکاران مازندرانی که در بازیهای المپیک طلا صید کرده اند 100 میلیون تومان، نقره گرفته اند 50 میلیون و برنز گرفته اند 25 میلیون تومان پاداش نقدی از سوی استانداری در نظر گرفته شود که این امر از سوی دکتر ربیع فلاح مورد موافقت قرار گرفت.

در این دیدار حبیب حسن زادگان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از حضور رئیس کمیته ملی المپیک در مازندران قدردانی کرده و عنوان داشت: حضور مسئولان ورزش کشور در اردوهای استانی باعث دلگرمی ملی پوشان و حتی دیگر ورزشکاران استان می گردد و بدون تردید تعیین این پاداش به مدال آوران المپیکی استان از سوی استانداری انگیزه بسزایی در بین ورزشکاران مازندرانی ایجاد خواهد کرد.
همچنین در این نشست مقرر شد به اعضای کادر فنی موفق مازندرانی حاضر در بازیهای المپیک ریو پاداش نقدی نیز از سوی استانداری اهدا شود.

در این دیدار ثمر بخش رئیس هیات کشتی استان مازندران حضور داشت.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.