در ادامه نشستهای تخصصی با فدراسیونهای المپیکی؛مسئولین فدراسیون والیبال به توضیح برنامه های خود پرداختند

در ادامه نشستهای تخصصی با فدراسیونهای المپیکی؛مسئولین فدراسیون والیبال  به توضیح برنامه های خود پرداختند
مسئولین فدراسیون والیبال کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک،نشست تخصصی خود با مسئولان کمیته برای حضوری موفق در رقابتهای کسب سهمیه المپیک و بازیهای ریودوژانیرو را برگزار کردند.

  
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه نشستهای تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای المپیکی،رئیس و دبیر فدراسیون  والیبال  دیروز با حضور در کمیته ملی المپیک به بررسی نحوه کسب سهمیه و همچنین بررسی برنامه های آماده سازی اردونشینان پرداختند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی  و خسته نباشید به مسئولان فدراسیون والیبال جهت پیاده سازی یک مدل ایده آل که باعث شد والیبال کشورمان به هدف گذاری که مد نظر داشت برسد و والیبال ایران را در دنیا مطرح کرد افزود: یک زمانی انتظار از والیبال در حد گرفتن یک ست از تیمهای اسیایی بود ، اما امروز ما شاهد آن هستیم که تیمی در دنیا نیست که مقابل ایران خود را  از پیش برنده بداند.
وی  ابراز امیدواری کرد که فدراسیون والیبال بتواند با همین روند و هدف گذاریهای صورت گرفته و با حمایت مسئولین و تلاش فدراسیون ضمن کسب سهمیه المپیک ریو ، نتیجه خوبی هم در این رویداد بزرگ بدست آورد .
در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته تصریح کرد:والیبال  می تواند بر روی حمایت های کمیته و سازمان مرکز نظارت بر تیمهای ملی حساب ویژه ای داشته باشد و بدون تردید با انگیزه ای که در مجموعه مدیریتی این فدراسیون،مربیان و ورزشکاران آن دیده می شود والیبال ما همانگونه که پیش از این در بازیهیای آسیا و لیگ جهانی ثابت کرده است می تواند  آینده پربار تری داشته باشد  و ما به این آینده امیدواریم .

محمدرضا داورزنی  رئیس فدراسیون والیبال  ضمن تشکر از حمایت های کمیته ملی المپیک ابراز داشت:فدراسیون والیبال از 4 سال پیش برای کسب سهمیه المپیک ریو هدف گذاری کرده و نیم نگاهی هم به روی سکو رفتن دارد  . در همین زمینه  حضور موفق ملی پوشان ما در لیگ جهانی و مسابقات جهانی والیبال را در دستور کار قرار داده ایم .
وی ادامه داد: حضور تیم ملی ما در مسابقات لیگ جهانی زمینه  را برای رویارویی با تیمهای مطرح و بزرگ دنیا فراهم کرد و طی آن والیبالیست های ما به یک خودباوری ،تجربه و توانایی بالایی رسیدند که تیمهای بزرگ دنیا  همچون برزیل ، روسیه و آمریکا را شکست دادند.تمام سعی ما این است که با حضور موفق در المپیک ریو افتخاری دیگر برای ورزش کشورمان خلق کنیم

در ادامه افشاردوست  دبیر فدراسیون والیبال و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی به بررسی روند کسب سهمیه درالمپیک ریو و موفقیت در این رویداد ورزشی پرداختند .

در این نشست علاوه بر رئیس و دبیر فدرسیون والیبال  ، فراهانی حراست کمیته و اصغر رحیمی مدیر مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز حضور داشتند.

 
                  

 

 

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.