ووشوی جوانان آسیا/16 مدال و 6 فینالیست برای ایران تا پایان روز سوم

ووشوی جوانان آسیا/16 مدال و 6 فینالیست برای ایران تا پایان روز سوم
ووشوکاران جوان ایران تا پایان سومین روز از رقابت های وشووی قهرمانی آسیا در چین موفق به کسب 16 مدال شده و 6 سانداکار جوان کشورمان نیز به دیدار نهایی راه یافته اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هشتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از روز پنجشنبه (15 مردادماه) با حضور نمایندگان 23 کشور قاره کهن در چین آغاز شده است.
تا پایان مسابقات روز (شنبه) ووشوکاران جوان ایران در مجموع دو بخش پسران و دختران موفق به کسب 16 مدال (4 طلا، 5 نقره و 7 برنز) شده اند.
همچنین 6 سانداکار کشورمان نیز به دیدار نهای راه پیدا کرده اند که با حساب مدال های آنان تاکنون 22 مدال کاروان ووشوی ایران قطعی شده است.
در رقابت های دیروز، فاطمه جزینی موفق شد در فرم گوئن شو دختران با کسب امتیاز 9،25 چهارمین مدال طلای تیم ملی جوانان ایران را به ارمغان آورد.
پیش از این، زهرا کیانی 2 مدال طلا در تالوی دختران و شاهین بنی طالبی یک طلا در تالوی پسران برای تیم ایران به ارمغان آورده بودند.
در رقابت های بخش ساندا، عصر روز شنبه مائده هاشمی در وزن 56 کیلوگرم دختران برابر نماینده قزاقستان پیروز شد و به فینال رسید. وی برای کسب مدال طلا فردا به مصاف نماینده چین می رود.
در وزن 60 کیلوگرم ساندای دختران، زهرا سلحشور با ارائه مبارزه ای تماشایی مقابل نماینده قزاقستان در دو راند متوالی فینالیست شد تا فردا برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از چین برود.
در ساندای پسران و در وزن 60 کیلوگرم، آرمین افراز ملک رودی که روز گذشته نماینده کره جنوبی را مغلوب کرده بود، امروز سانداکاری از ویتنام را در دو راند شکست داد و فینالیست شد. این سانداکار جوان کشورمان فردا برای کسب مدال طلا با نماینده افغانستان رو به رو خواهد شد.
در وزن 70 کیلوگرم، یوسف صبری که روز گذشته حریف ترکمنستانی را مغلوب کرده بود، در مرحله نیمه نهایی در دو راند متوالی ووشوکاری از ویتنام را برد و فینالیست شد. صبری برای ایستادن بر سکوی قهرمانی باید حریفی از چین را شکست دهد.
در وزن 75 کیلوگرم، عادل نجفی با اقتدار نماینده ویتنام را شکست داد و فینالیست شد تا برای کسب مدال طلا به مصاف سانداکار چینی برود.
مرتضی رئیسی در وزن 80 کیلوگرم نماینده هند را شکست داد تا فردا با نماینده چین برای کسب مدال طلا رقابت کند.
اما در وزن 52 کیلوگرم ساندای دختران، فاطمه کیانی زادگان با شکست در مرحله نیمه نهایی به مدال برنز مشترک بسنده کرد.
مبارزات نهایی بخش ساندا ساعت 11 امروز (یکشنبه) به وقت تهران آغاز خواهد شد.

** اسامی مدال آوران بدین شرح است:
طلا:
زهرا کیانی (2 مدال طلا)
فاطمه جزینی
شاهین بنی طالبی
نقره:
سوگند گلشنی (2مدال)
سپیده شاکریان (2مدال)
زهرا کیانی
برنز:
فاطمه اسدی (2 مدال)
مهدی مختارپور
طاها بدیعی
فاطمه کیانی زادگان
شاهین بنی طالبی
سپیده شاکریان

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۷:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.