کمیته ملی المپیک فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

کمیته ملی المپیک فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت
کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن قدردانی از تلاشهای خستگی ناپذیر و شبانه روزی اصحاب رسانه بخصوص خبرنگاران،گزارشگران و تصویر برداران جامعه ورزش کشور،فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه این عزیزان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
هفدهم مرداد ماه هر سال یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است تا یادآور مجاهدتهای عزیزان حقیقت طلبی باشدکه با هدف روایت واقعیت ها، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و بی ادعا خویش را چراغ راه جامعه قرار داده اند و حتی در این  امر مقدس از جان خویش نیز گذشته اند.
خبرنگاران، شریانهای حیاتی خبری یک جامعه اند و خود را در قبال مردم و کشور مسئول می دانند ومدافع حقوق مردم و قانونگرایی اند.
خبرنگار به راستی تجسم امانت،مسئولیت،تعهد،دلسوزی و وظیفه است.
خبرنگار، جستجوگر، پژوهش گر، خطریاب، هدفمند، قانونمند و پُر سرعت و نکته بین است و همسو با فوریت و ضرورت، می اندیشد و همگام با ضرورت ها و فوریت های حرفه ای می نگارد و فرهنگ می سازد و در راستای منافع ملی و مردم و قانونگرایی گام بر می دارد.
ضمن تبریک این روز عزیز و قدردانی از زحمات شما عزیزان بخصوص اصحاب خبر "جامعه ورزش کشور" که همیشه با نقدهای دلسوزانه و پوشش خبری و تصویری موفقیت ها و رشادتهای ورزشکاران کشورمان در عرصه داخلی و خارجی یاری گر مسئولان،کادر فنی و قهرمانان بوده اید ، از ایزد متعال آرزو دارد تا یاریمان نماید در هر شرایطی مدافع ارزش های اسلامی بوده و برای تلاشگران عرصه خبر توفیق تداوم خدمت،سعادت،سرافرازی و سربلندی آرزومندیم.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.