ووشوی جوانان آسیا؛زهرا کیانی دومین طلا را ضرب کرد/ پسران تالوکار برنزی شدند

ووشوی جوانان آسیا؛زهرا کیانی دومین طلا را ضرب کرد/ پسران تالوکار برنزی شدند
دومین روز از هشتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا در چین با کسب دومین مدال طلای کاروان ووشوی ایران توسط زهرا کیانی و برنزی شدن پسران تالوکار در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ هشتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از صبح روز گذشته با حضور نمایندگان 23 کشور قاره کهن به میزبانی چین آغاز شد.
امروز (جمعه)، زهرا کیانی که روز گذشته به یک مدال طلا رسیده بود، با ارائه نمایش تحسین برانگیز در فرم چاینگ شو به دومین مدال طلای خود دست یافت.
وی در این فرم با کسب امتیاز 9.35 به مدال طلا رسید. پی پینگ از چین تایپه با 9.28 و روی شین از مالزی با 9.16 سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.
زهرا کیانی که دو بار کاروان ایران را صاحب مدال طلا کرده است، در یک فرم دیگر نیز اجرا خواهد داشت.
مهدی مختارپور در فرم جین شو تالوی پسران با امتیاز 9.45 به عنوان سومی و مدال برنز رسید. در این فرم نمایندگان ویتنام و سنگاپور اول و دوم شدند.
طاها بدیعی نیز توانست با امتیاز 9.19 بر سکوی سومی فرم جین شو ایستاده و برنزی شود. نفراتی از اندونزی و ژاپن بالاتر از وی قرار گرفتند.
همچنین امروز، محمدرضا جعفری در فرم دائو شو با امتیاز 9.14 به مقامی بهتر از هفتمی دست نیافت. در این فرم، نفرات چین، مالزی و اندونزی موفق شدند سکوهای برتر را به نام خود ثبت کنند.
در ساندای پسران و در وزن 70 کیلوگرم، یوسف صبری با نتیجه 2 بر صفر و با اقتدار بر حریفی از ترکمنستان غلبه کرد و به دور نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله باید با حریفی از ویتنام روبرو شود.
در وزن 75 کیلوگرم، عادل نجفی باید با سانداکار عراقی مصاف می کرد که حریف حاضر به این رویارویی نشد. بر این اساس، مبارز ایرانی در دور بعدی با حریفی از ویتنام مبارزه خواهد کرد.
مرتضی رئیسی نیز در 80 کیلوگرم با چنین وضعیتی روبرو شد. وی فردا با حریفی از هند مقابله خواهد کرد.
در ساندای دختران، مائده هاشمی موفق شد با غلبه بر حریف اندونزیایی به مرحله نیمه نهایی وزن 56 کیلوگرم صعود کند. وی در این دور باید با حریفی از قزاقستان روبرو شود.
کاروان ووشوی ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رقابت مهم شرکت کرده است و تاکنون موفق به کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز شده است.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.