احمد احمدی ملی پوش تیم ملی بادبانی:با حضور رقبای تمرینی قدرتمند تمرینات بسیار خوبی انجام می دهم

احمد احمدی ملی پوش تیم ملی بادبانی:با حضور رقبای تمرینی قدرتمند تمرینات بسیار خوبی انجام می دهم
ملی پوش تیم ملی بادبانی کشورمان با اشاره به تمرینات سخت خود به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: از آغاز تمرینات چون برای انتخابی آماده می شوم فشار زیادی تحمل می کنم و تمرینات هر روز سنگین تر می شود.


ایه گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛حمد احمدی که در حال حاضر در اردوی برون مرزی در شهر والنسیای اسپانیا به سر می برد بیان کرد: از 27 تیرماه اردو آغاز شده و در نهایت برای رقابت های کاپ جهانی و انتخابی المپیک در چین تحت نظر لوکا دووتی مربی اسپانیایی آماده می شوم.
وی ادامه داد: در 2 کلاس فین و لیزر تمریناتم را انجام می دهم البته تمرکزم بیشتر بر روی فین است چون در انتخابی المپیک قصد دارم در این کلاس شرکت کنم.
احمدی اظهار داشت: در کلاس فین با رقبایی از نیوزلند، آلمان، آمریکا کرواسی، چک، اسپانیا، اروگوئه، آرژانتین، اسلواکی، کانادا، تونس، پرتغال و مجارستان تمریناتم را انجام می دهم و در کلاس لیزر نیز با ورزشکاران اسپانیا، مجارستان و سوئیس تمریناتم را دنبال می کنم. البته بیشتر این ورزشکاران برای حضور در مسابقات شبیه ساز المپیک راهی برزیل می شوند.
وی افزود: در اولین مسابقه برای حضور در کاپ اروپای صربستان خودم را مهیا می کنم اما مهمترین مسابقه کاپ جهانی در چین است که انتخابی المپیک است و باید با بیشترین توان در آن رقابت حضور پیدا کنم.
احمدی ضمن اعلام رضایت از حمایت های شرکت مکین دریا اسپانسرش تاکید کرد: تمرینات بسیار خوبی انجام می دهم. باید از حمایت های امینی رئیس فدراسیون کمال تشکر را داشته باشم که این شرایط را برایم فراهم کرده و امیدوارم بتوانم با نتایجم زحمات همه را جبران کنم.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.