سرپرست فدراسیون گلف:مجمع انتخاباتی در فضایی سالم و بدون تنش برگزار خواهد شد

سرپرست فدراسیون گلف:مجمع انتخاباتی در فضایی سالم و بدون تنش برگزار خواهد شد
سرپرست فدراسیون گلف گفت:در 6 ماه اخیر نهایت تلاش و سعی خودرا بکار بستیم تا با ساماندهی زیر ساختی و تشکیلاتی، فدراسیون گلف را به ثبات و آرامش برسانیم.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون  گلف مهدی مبینی  با بیان این مطلب افزود:از اسفندماه گذشته که بنده مسئولیت اداره فدراسیون گلف را بر عهده گرفتم تلاش کردیم تا مسابقات سراسری، لیگ و کشوری در 2 بخش آقایان و بانوان را برگزار کنیم و علاوه بر سر و سامان دادن به بخش پشتیبانی و تشکیلات اجرایی،برنامه ریزی دقیق برای ماههای آتی را هم مهیا نماییم.
وی با بیان اینکه سه مسابقه سراسری درکشور برگزار شد اذعان داشت: رقابتهای مینی گلف آقایان و بانوان را با حضور 14 استان کشور برگزار کردیم که بازتاب خوبی را به همراه داشت،همچنین مر حله نهایی لیگ گلف بانوان را در تهران و و سوپر لیگ مردان را به صورت رفت و برگشت طی ماههای اسفند تا اردیبشهت در استان خوزستان برپا نمودیم .
مبینی اضافه کرد:در ماه مبارک رمضان در 8 استان کشور مسابقات مینی گلف برای 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد،ضمن اینکه یک دوره مسابقه مینی گلف خانوادگی تیرماه در مجموعه انقلاب ترتیب دادیم که با استقبال چشمگیر خانواده ها و علاقه مندان به گلف همراه گردید.
سرپرست فدراسیون گلف توجه به مقوله آموزش را برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی بسیار موثر خواند و تصریح کرد: گسترش و تعمیم گلف در استانهایی که کمتر فعالیت داشتند از اهداف مهم ما در این زمان محدود بود که در این بین با توجه به نوپا بودن هیات سیستان و بلوچستان 2 دوره کارگاه آموزشی مختص آقایان و بانوان برگزار شد همچنین یک کارگاه آموزشی هم در استان مرکزی برپا شد که کشف مربیان و استعدادهای آتیه دار حاصل برگزاری این دوه های آموزشی بود.
وی در خصوص سرو سامان دادن به هیات های استانی و تزریق بودجه به استانهای نیازمند گفت: هیات مرکزی که 20 ماه با سرپرست اداره می شد و هیات سیستان و بلوچستان صاحب رییس شدند و مجمع انتخاباتی هیات البرز را هم پس از دوونیم سال برگزار کردیم .
مبینی اظهار داشت:ضمن اینکه اعتباراتی هم به هیات های استانهای مازندران،زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز، قم، همدان،لرستان و مرکزی تخصیص یافت.
وی تصریح کرد:این در حالی است که تیم منتخب استان لرستان با اسپانسر به تورنمت مالزی اعزام شد و بخش اعظم هزینه های برگزاری مسابقات سوپر لیگ آقایان توسط باشگاه ملی حفاری پرداخت گردید.
مبینی درباره حمایت لازم از تیمهای ملی و مسابقات مهم پیش رو اذعان داشت: اردیبشهت ماه گذشته اردوی تیمهای ملی وودبال مردان و زنان را در سمنان برگزار کردیم و برای مسابقات بین المللی پیش رو برنامه ریزی و زمان بندی لازم را انجام داده ایم.
او افزود:طبق برنامه تدارک دیده شده مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی زیر 16 سال پسران اواخر مرداد،رده سنی 16 تا 30 سال و 30 تا 55 سال مردان همچنین جوانان و بزرگسالان بانوان
 دهه اول شهریوربرگزار می شود و شرایط لازم برای اعزام تیم 2 نفره به مسابقات آسیایی هنگ کنگ و شرکت تیم ملی بزرگسالان به رقابتهای آسیا و اقیانوسیه در چین در مهرماه سالجاری مهیا شده است.
سرپرست فدراسیون گلف با اعلام خبر برگزاری مجمع انتخاتی فدراسیون در تاریخ 18 مرداد ماه گفت:
مجمع انتخاباتی فدراسیون صبح روز یکشنبه 18 مرداد با حضور 17 کاندیدا برگزار می شود و مسلما این مجمع در فضایی سالم و آرام برپا خواهد شد و امیدوارم که فرد متخب بتواند در مسیر رشد و بالندگی این رشته مهیج و پرطرفداردر کشور گام بردارد.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.