در ادامه نشستهای تخصصی با فدراسیونهای المپیکی؛مسئولین فدراسیون شمشیر بازی در کمیته ملی المپیک حضور یافتند

در ادامه نشستهای تخصصی با فدراسیونهای المپیکی؛مسئولین فدراسیون شمشیر بازی در کمیته ملی المپیک حضور یافتند
مسئولین و کادر فنی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک،نشست تخصصی خود برای حضوری موفق در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه نشستهای تخصصی مسئولین کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای المپیکی همچون کشتی،تکواندو،وزنه برداری،بوکس و دوچرخه سواری،مسئولین فدراسیون شمشیربازی نیز به همراه کادر فنی این رشته با حضور در کمیته ملی المپیک به بررسی نحوه کسب سهمیه و همچنین بررسی برنامه های آماده سازی اردونشینان پرداختند.

در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به موفقیت شمشیر بازان کشورمان در رقابتهای جهانی ابراز داشت:شمشیر بازی کشورمان انصافا در این چند ساله رشد خوبی داشت و در بازیهای آسیایی اینچئون خوش درخشید و در بخش پایه نیز سرمایه گذاری خوبی کرده و آینده خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد:فدراسیون شمشیر بازی در عمل نشان داده برنامه محور بوده و قطعا با تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی که دارند خواهند توانست در رقابتهای کسب سهمیه و حتی بازیهای المپیک خوش بدرخشند و کمیته ملی المپیک نیز با حداکثر توان از این مجموعه حمایت خواهد کرد.

در ادامه شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به فعالیت های اثر گذار فدراسیون و موفقیت های شمشیر بازی ابراز داشت:بدون تردید فدراسیون های مختلف می بایست هماهنگی بیشتری با ستاد مبارزه با دوپینگ داشته باشند تا کاروانی پاک راهی  ریو کنیم و استفاده از مکمل های دارویی و غذایی هم می بایست با نظارت صورت پذیرد.

سپس باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی خاطر نشان کرد:انصافا شمشیر بازی باید پروسه طولانی مدت و سنگینی را برای کسب سهمیه المپیک پشت سر بگذارد و امسال تکواندو و بوکس هم با همین مسئله مواجه هستند ولی در شمشیر بازی شرایط سخت تر و هزینه برتر از گذشته شده است و به همین دلیل نیاز به حمایت بیشتری داریم.

پیمان فخری دبیر فدراسیون هم ضمن قدر دانی از حمیات های کمیته ملی المپیک گزارشی در خصوص وضعیت فعلی تیم های ملی سه اسلحه،سابر،اپه و فلوره پرداخت و گفت:در حال حاضر سه نفر از ورزشکاران کشورمان در بالاترین رنک قاره قرار دارند و کسب یک سهمیه المپیک قطعی شده است و تلاش داریم تا بتوانیم در ادامه با حضور قدرتمندانه در رقابتهای پیش رو به دو سهمیه ریو دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد:البته در دیگر ماده ها نیز برنامه ریزی داریم ولی کسب سهمیه در آنها سخت تر است و در صورت حمایت بیشتر می توانیم در ماده های دیگر هم سهمیه بگیرم و در مسابقات آسیایی هم امید داریم بتوانیم به سهمیه برسیم.

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،فراهانی حراست کمیته،نائب رئیس فدراسیون شمشیر بازی وکادر فنی تیم های ملی شمشیر بازی در این نشست حضور داشتند.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.