آغاز دوره مدیریت ورزشی ویژه تربیت بدنی نیروهای مسلح با حضور دبیر کل

آغاز دوره مدیریت ورزشی ویژه تربیت بدنی نیروهای مسلح با حضور دبیر کل
مراسم افتتاحیه دوره مدیریت ورزشی ( همبستگی المپیک ) ویژه نیروهای مسلح با حضوردبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در مراسم افتتاحیه این دوره چهار روزه که با حضورشاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، ابتدا شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان دوره گفت: با توجه به فعالیتهای گسترده در بحث تربیت بدنی و نیز تعداد زیاد جوانان در نیروهای مسلح احساس کردیم که نیاز است تا کلاس مدیریت ورزشی را برای بزرگواران این نهاد برنامه ریزی و برگزار کنیم.

 شهنازی در ادامه گفت: از آنجا که این قبیل دوره ها کمک شایانی را به ارتقاء سطح دانش نیروهای مسلح در زمینه ورزش خواهد کرد، در پروتکل همکاری که با مسئولین سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح و شخص سردار باران چشمه داشتیم، یکی از تاکیدات ما بحث آموزشی بوده است که خوشبختانه شروع کار را با برگزاری این دوره زدیم.

دبیر کل کمیته المپیک همچنین افزود: در مهرماه مسابقات سیزم را خواهیم داشت که کل دستگاه ورزش کشور موظف است کمک کند تا نتایج خوبی در این مسابقات حاصل شود.
رییس آکادمی ملی المپیک در پایان با اشاره به مدرسین مجرب این دوره گفت: اطلاعاتی که در طول دوره در اختیار شما دوستان قرار می گیرد حاصل تلاش و تجربیات بلند مدت این اساتید است که مطمئنا این تجربیات را در هیچ دانشگاهی نمی توان کسب کرد.

در ادامه این مراسم سردار مهرعلی باران چشمه با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره و همچنین تشکر و قدردانی از مسئولین برگزاری دوره مذکور گفت: عزیزانی که در نیروهای مسلح و در زمینه ورزش فعالیت می کنند نیاز به شرکت در این دوره ها را دارند و قاعدتا باید از تجربیات اساتید برجسته این دوره در بحث مدیریت ورزشی نهایت استفاده را برد.

رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به این که خود او این دوره را در سال 1374 در کمیته ملی المپیک گذرانده است گفت: با شرکت در این دوره های آموزشی شناخت ما نسبت به اصل ورزش بیشتر خواهد شد و با فعالیتهای سازمانهای ورزشی و قوانین و مقررات IOC   بیشتر آشنا خواهیم شد.

سردار باران چشمه در پایان گفت: امیدوارم با آموخته هایی که با شرکت در این دوره به دانش و تجربه مان اضافه می کنیم بتوانیم بیش از پیش در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشیم.
شایان ذکر است دوره مدیریت ورزشی ویژه تربیت بدنی نیروهای مسلح از سوی مرکز آموزش و همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک از تاریخ 12 لغایت 15 مردادماه در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. 
 
 

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.