در ادامه نشستهای تخصصی با فدراسیونهای المپیکی؛مسئولین فدراسیون دوچرخه سواری در کميته ملی المپیک حضور یافتند

در ادامه نشستهای تخصصی با فدراسیونهای المپیکی؛مسئولین فدراسیون دوچرخه سواری در کمیته ملی المپیک حضور یافتند
مسئولین و کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک نشست تخصصی خود برای حضوری موفق در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه نشستهای تخصصی مسئولین کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای المپیکی، مسئولین فدراسیون دوچرخه سواری بهمراه کادر فنی این رشته امروز با حضور در کمیته ملی المپیک به بررسی نحوه کسب سهمیه و همچنین بررسی برنامه های آماده سازی اردونشینان پرداختند.

در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با تشریح نحوه کسب سهمیه دوچرخه سواری در ماده های جاده، پیست و کوهستان ابراز امیداری کرد که تعداد سهمیه دوچرخه سواری بیش از المپیک های قبلی باشد و این رشته بتواند نتایج مناسبی را در المپیک 2016 ریو دوژانیرو بدست آورد.

وی در ادامه افزود: نگاه ما به رشته دوچرخه سواری که این روزها در یکی از بهترین شرایط خود در سطح قاره کهن قرار دارد کاملا حمایتی است و شکی نداریم که در این رشته پتانسیل بسیار بالا و استعدادهای درخشانی داریم که با کشف و حمایت همه جانبه می توانند در سطح آسیا و جهان افتخار آفرین باشند.

هاشمی به اشاره به سهمیه کسب شده توسط حسین عسگری اظهار داشت: خوشبختانه دوچرخه سواری دومین سهمیه کاروان ایران را بدست آورد تا ما این اتفاق را به فال نیک گرفته و برای حمایت بیش از پیش اعلام آمادگی داشته باشیم.  هر چند مدال آوری در این رشته بسیار سخت و مشکل است اما اعتقاد داریم با پیاده سازی کامل برنامه های آماده سازی این فدراسیون و حمایت همه جانبه می توان حتی به مدال آوری نیز نیم نگاهی داشت.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایتهای کمیته ملی المپیک اظهار داشت: انصافا برای هر مورد و کار که به کمیته ملی المپیک مراجعه کردیم در اسرع وقت درخواستمان پیگیری و اجرایی شد که بایت همین موضوع تشکر می کنم. امیدوارم این حمایتها همچنان ادامه داشته باشد و شاهد اخبار خوبی از این رشته باشیم.

وی ادامه داد: موفقیت در بازیهای آسیایی انگیزه و انرژی مجموعه فدراسیون دوچرخه سواری برای نتیجه گیری در المپیک را دو چندان کرده که شک ندارم در کنار پیاده سازی کامل برنامه های تدوینی کادر فنی،می توانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز با اشاره به پتانسیل موجود در این رشته اظهار داشت: دوچرخه سواری جزو رشته هایی است که پتانسیل و استعدادهای خوبی در آن داریم و خوشبختانه در موقعیت کنونی این فدراسیون توانسته جایگاه مناسبی را در سطح قاره کهن برای خود ایجاد کند.

وی ادامه داد: تنها موردی که لازم می دانم به آن اشاره کنم توجه ویژه فدراسیون و کادر فنی به بحث کنترل دوپینگ اردونشینان است تا انشاله بتوانیم کاروانی پاک را راهی ریو نماییم.

در این نشست به غیر از رئیس و دبیر کل کمیته،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،عاطفه اسلامیان مدیر روابط بین الملل و همچنین خسرو قمری رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و چایچی مربی تیم ملی و همچنین مربی هلندی تیم ملی نیز حضور داشتند که در نشستهایی تخصصی به تشریح، زمان بندی و بررسی برنامه های آماده سازی تیمهای مختلف دوچرخه سواری، زمان و مکان برپایی اردوها و تورنمنت های بین المللی جهت حضوری قدرتمند در بازیهای المپیک 2016 ریو پرداختند.

 

 

 

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.