با حضور مسئولان فعلی واسبق کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش کشور؛پیکر مرحوم مصطفی داودی در ورزشگاه شیرودی تشییع شد

با حضور مسئولان فعلی واسبق کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش کشور؛پیکر مرحوم مصطفی داودی در ورزشگاه شیرودی تشییع شد
با حضور مسئولان فعلی و اسبق کمیته ملی المپیک،وزارت ورزش و جمعی از مدیران ورزش کشور پیکر مرحوم مصطفی داودی رییس اسبق کمیته ملی المپیک وسازمان تربیت بدنی ساعت 9 صبح امروز از مقابل مجموعه ورزشی شهید شیرودی به سوی بهشت زهرا تشییع گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حاج مصطفی داوودی که در دولت شهید رجایی برای چندین سال ریاست سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک را بر عهده داشت دیروز در سن 76 سالگی درگذشت که صبح امروز اهالی و مسئولان ورزش کشور با حضوری باشکوه در ورزشگاه شیرودی با پیکر مرحوم "مصطفی داوودی" رئیس اسبق کمیته ملی المپیک وداع کردند.

در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان،کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و جمع کثیری از مدیران و مسوولان ورزش کشور به همراه ورزشکاران برخی از رشته‌های ورزشی حضور داشتند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز درباره شخصیت مصطفی داوودی گفت: او به عنوان یک معلم کار خود را آغاز کرد و برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش بسیاری کرد. یک زمانی نیز به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک فعالیت داشت. پس از آن نیز به عنوان رئیس فدراسیون با قشر خاصی از ورزشکاران (ناشنوایان) سروکار داشت. از او ویژگی‌های خوبی به یادگار مانده و من نیز فقدان این شخصیت را به خانواده او و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم.
هاشمی یکی از مهمترین ویژگی‌های مرحوم داوودی را بزرگواری‌اش دانست که همواره در طول دوران حضورش در ورزش آن را بارها و بارها اثبات کرده بود.
پیکر مرحوم داودی که پدر شهید مجتبی داودی بود بعد از تشییع در ورزشگاه شهید شیرودی برای خاکسپاری به بهشت زهرای تهران منتقل شد تا در جوار فرزند شهیدش آرام گیرد.

۹ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.