با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و 3 هزار دونده؛مراسم اختتامیه هفته المپیک صبح امروز برگزار شد

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و 3 هزار دونده؛مراسم اختتامیه هفته المپیک صبح امروز برگزار شد
با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور3 هزار دونده در مسیر فدراسیون هندبال،سئول شمالی و مجموعه ورزشی انقلاب مراسم دو "روز المپیک" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم هفته المپیک که با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون همگانی از دوم مرداد ماه همزمان در تهران و شهر های مختلف کشور آغاز شده بود امروز با برگزاری دو المپیک در بخش مردان به کار خود خاتمه داد.
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم صبح امروز ضمن قدردانی از فدراسیون همگانی و دست اندکاران برگزاری هفته المپیک ابراز داشت:بدون تردید برگزاری هفته المپیک می تواند نقش بسزایی در همگانی کردن ورزش در بین آحاد جامعه و معرفی رشته های جدید ورزشی به مردم داشته باشد و در واقع یکی از اهداف مهم برگزاری هفته المپیک در بخش ها و رده های سنی مختلف همین در برگیری و آشنایی هر چه بیشتر مردم با روح المپیزم و همچنین ورزش همگانی بود.
وی خاطر نشان کرد:از همه شما عزیزان،خانواده های محترم،مربیان و ورزشکاران که در مدت زمان یک هفته المپیک ای مراسم مختلف هفته المپیک حضور داشته اید قدردانی می کنم و امیدوارم روزی فرا برسد که هر ایرانی بطور روزانه دقایقی را به ورزش کردن و سلامتی خود اختصاص دهد.
در ادامه نزدیک به 3 هزار دونده مرد مسیر سئولی شمالی تا مجموعه ورزشی انقلاب را دویده و در خاتمه در سالن هندبال بخش های مختلف دیگری همچون ورزش زور خانه ای،فی ریزبی،لیوان چینی، گوی پرواز و ...برگزار و در خاتمه جوایزی نیز به شرکت کنندگان در این مراسم اهدا گردید.
مراسم هفته المپیک با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون همگانی از دوم مرداد ماه در تهران و شهرهای مختلف کشور آغاز و بمدت یک هفته تحت عنوان المپیک و طبیعت،المپیک و کودکان،المپیک و مددجویان،المپیک سالمندان،المپیک و بانوان،المپیک معولین، دوروز المپیک امروز نهم مرداد ماه به کار خود خاتمه داد.

۹ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.