پیام تسلیت کمیته مل المپیک در پی درگذشت مصطفی داوودی رییس اسبق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی

پیام تسلیت کمیته مل المپیک در پی درگذشت مصطفی داوودی رییس اسبق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی
کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت حاج مصطفی داووی پدر شهید ورئیس اسبق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی را به خانواده محترم وی،جامعه بزرگ ورزش کشور و مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حاج مصطفی داوودی اولین رئیس سازمان تربیت بدنی ایران پس از انقلاب اسلامی که به دلیل بیماری و وخامت وضع جسمانی به کما رفته بود صبح امروز دار فانی را وداع گفت. حاج مصطفی داوودی در سال‏‌های پرفراز و نشیب اولیه پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابتداً مسئولیت سازمان تربیت بدنی و سپس در سال ۱۳۶۰ ریاست کمیته ملی المپیک را عهده‌دار شد.

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:بار دیگر جامعه ورزش کشور در سوگ از دست دادن مدیری ورزشی می نشیند که در دوران حساس شکوهمند انقلاب اسلامی مسئولیت خطیر ورزش کشور را برعهده داشته و توانست ضمن دفاع از حقوق حقه ورزش کشور خدمات ارزنده ای به ورزش کشور در سمت رئیس کمیته ملی المپیک و رییس سازمان تربیت بدنی کرده و ضمن اهدا فرزند خود در راه اعتلای انقلاب اسلامی، نمونه یک مدیری متعهد و متخصص در تمامی دوران مورد احترام دولت،جامعه ورزش کشور و مردم عزیز باشد.

ضمن تسلیت به خانواده محترم داوودی،جامعه ورزش کشور و مردم عزیز برای وی  از در گاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگانش صبرجمیل و اجز جزیل آرزومند است.

مراسم تشییع پیکر مرحوم داوودی فردا (جمعه) ساعت ۹ صبح از ورزشگاه شهید شیرودی برگزار ودر بهشت زهرا قطعه پدران شهید در جوار فرزند شهیدش آرام خواهد گرفت.

۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.