برگزاری مراسم هفته المپیک در رشت،یاسوج،قم،بوشهر،اراک،کرج،بجنورد،کرمانشاه وشهرهای مختلف کشور

برگزاری مراسم هفته المپیک در رشت،یاسوج،قم،بوشهر،اراک،کرج،بجنورد،کرمانشاه وشهرهای مختلف کشور
مراسم هفته المپیک که با همکاری کمیته ملی المیک و فدراسیون ورزش های همگانی از دوم مرداد ماه تا نهم مرداد بطول انجامید بطور همزمان از سوی هیات های همگانی استانهای مختلف درشهر ها و استانهاس سراسر کشور برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم هفته المپیک که از دوم تا نهم مرداد ماه بطور همزمان در تهران و استانهای مختلف کشور و در بخش های مختلفی همچون المپیک و طبیعت،المپیک و سالمندان،المپیک و کودکان،المپیک زنان،المپیک و معلولین،المپیک و مددجویان و دو المپیک برگزار شد با استقبال بسیار شدیدی از سوی مردمان استانهای مختلف کشور روبرو گردید.

به همین منظوربه مناسبت روز المپیک و بانوان، بیش از 100 بانوی گیلانی با حضور در پارک بانوان (حجاب) و انجام ورزش صبحگاهی این روز را گرامی داشتند.این برنامه از سوی هیئت همگانی استان گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد و در پایان با برگزاری دو بانوان و اهدای جایزه به برندگان خاتمه یافت.

همچنین در سومین روز هفته المپیک و ورزش های همگانی با حضور بیش از پنجاه نفر از بانوان ورزشدوست در شهر یاسوج ورزش صبحگاهی برگزار شد.

در شب پنجم از هفته المپیک و ورزش های همگانی، در یکی از پارکهای بزرگ شهر دهدشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده ها برنامه های ورزشی شاد و متنوعی برگزار گردید.

همزمان با هفته المپیک در شهرهای مختلف برنامه ورزش صبحگاهی در کانون اصلاح و تربیت اراک در استان مرکزی برگزار شد.
در استان البرزو شهرستان کرج نیز مراسم هفته المپیک با حضور خانواده ها برگزار گردید.

هفته المپیک و ورزش همگانی،اشتیاق مردم لرستان و شهرستان خرم آباد را به ورزش بیشتر کرده است.
هیئت همگانی استان خراسان شمالی در هفته المپیک و ورزش همگانی برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده است.مسابقات آمادگی جسمانی بانوان، یوگا در خانه سالمندان،همایش ورزش روزانه،تنیس روی میز کارکنان دولت،ایروبیک کودکان،پیلاتس از جمله این برنامه ها بود.

هیئت همگانی استان خراسان شمالی همچنین مسابقه پیلاتس را نیز به مناسبت هفته المپیک و ورزش همگانی در بجنورد برگزار کرد.
مراسم هفته المپیک در شهر بوشهر نیزدربخسشهای دوچرخه سواری،بابادک ها،المپیک بانوان،ماهیگیری،نقاشی،مسابقه شنی المپیک در کنار ساحل از جمله این برنامه ها بود.
همچنین هیئت همگانی استان مرکزی همزمان با هفته المپیک و ورزش همگانی مسابقه دو همگانی بانوان برگزار کرد.

 در استان قم نیز یک دوره کلاس پیلاتس ویژه بانوان همزمان با هفته المپیک و ورزش همگانی برگزار شد.
هیئت همگانی استان کرمانشاه به مناسبت هفته المپیک و ورزش های همگانی اقدام به برگزاری مسابقات ورزشهای الکترونیکی کرد.همچنین همزمان با این برنامه، مسابقه فوتبالدستی و تنیس روی میز برگزار و به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

مراسم هفته المپیک ساعت 8 صبح فردا در مجموعه ورزشی انقلاب مسیر فدراسیون هندبال،سئول شمالی،مجموعه ورزشی انقلاب و در خاتمه سالن هندبال با حضور دوندگان آقایان و مسئولین فدراسیون همگانی،کمیته ملی المپیک و ورزش کشور برگزار می شود

۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.