در نخستن دیدار جام جهانی؛تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران از سد گامبیا گذشت

در نخستن دیدار جام جهانی؛تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران از سد گامبیا گذشت
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با ارائه نمایشی مطلوب برابر تیم گامبیا قهرمان آفریقا به پیروزی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛، تیم ملی نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی با ارائه نمایشی درخشان با نتیجه دو بر صفر برابر تیم گامبیا به پیروزی دست یافت.
دو گل ایران را در این دیدار پیام صادقیان و کاوه رضایی به ثمر رساندند. گل اول ایران در نیمه نخست به ثمر رسید و گل دوم هم در نیمه دوم وارد دروازه گامبیا شد.
در نیمه اول تیم ایران توانسته بود با گل دقیقه 44 پیام صادقیان از حریف پیش بیفتد. در این نیمه بازیکنان گامبیایی بازی خشنی از خود ارائه دادند، به طوری که داور شیلیایی مجبور شد به سه بازیکن این تیم آفریقایی کارت زرد نشان دهد. ساما مهاجم گامبیا پس از گرفتن دو کارت زرد در دقیقه 33 از زمین بازی اخراج شد تا گامبیا با 10 بازیکن بازی را ادامه دهد.
در نیمه دوم بازی با تداوم روند رو به رشد تیم ایران همراه بود بطوریکه  در دقیقه 84 نوجوانان ایران توسط کاوه رضایی به گل دوم خود دست یافتند.
در این نیمه پس از اینکه امید ‌شاه علی کارت زرد دریافت کرد بنا به تصمیم علی دوستی از زمین بازی خارج شد تا حیدری جانشین مدافع تیم ایران شود. در این نیمه و در دقیقه 71 پیام صادقیان کاپیتان ایران هم از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه 85 و سه دقیقه پس از حضور جانه به عنوان بازیکن جانشین، مهاجم گامبیا از زمین بازی اخراج شد تا این بازی خشن با هفت کارت زرد و دو کارت قرمز به پایان برسد.
این نخستین برد ایران در جام جهانی نوجوانان است.

۴ آبان ۱۳۸۸ ۰۷:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.