جهت حضور در بازیهای المپیک ریو؛چهارمین نشست تخصصی کمیته ملی المپیک باحضور مسئولین فدراسیون بوکس برگزار شد

جهت حضور در بازیهای المپیک ریو؛چهارمین نشست تخصصی کمیته ملی المپیک باحضور مسئولین فدراسیون بوکس برگزار شد
در ادامه برگزاری نشست های تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های المپیکی،ظهر امروز این نشست با حضور مسئولان و کادر فنی تیم ملی بوکس در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛چهارمین نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های المپیکی ظهر امروز با حضور کیومرث هاشمی رئیس،شاهرخ شهنازی دبیر کل،محمد علی شجاعی خزانه دار،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس،دانشمند دبیر فدراسیون،حسین نهرودی مدیر تیمهای ملی،اکبر احدی و علیرضا استکی کادر فنی بوکس در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی بوکس در رقابتهای کسب سهمیه المپیک گفت:بوکس نخستین سهمیه المپیکی ما برای بازیهای ریو راکسب کرد و حتی در دوره های گذشته المپیک سهمیه های خوبی بدست آورده بود، ولی در این دوره امیدواریم همانطور که خودشان انتظار دارند به مدال هم دست پیدا کنند.

وی ادامه داد:کمیته ملی المپیک بر آماده سازی تیمهای ورزشی در رقابتهای کسب سهمیه المپیک نهایت حمایت خود را خواهد داشت و بوکس همیشه یک پای سهمیه گیران بازهای المپیک بوده است که حتی در دوره گذشته به مدال هم نزدیک شده بود.

سپس شاهرخ شهنازی تصریح کرد:حضور نمایندگان کشورمان را در رقابتهای کسب سهمیه بخوبی پیگیری می کنیم بخصوص رشته بوکس را که امیدواریم در رقابتهای لیگ حرفه ای و مسابقات جهانی بتواند تعداد سهمیه المپیکی ما را افزایش دهد.

در ادامه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی ضمن مطلوب دانستن برنامه آماده ساز تیم ملی بوکس ابراز داشت:تیم ملی بوکس کشورمان همیشه جزو رشته های سهمیه بگیر در بازیهای المپیک بوده و حتی در لندن تا مرحله کسب مدال هم پیش رفت و در این دوره هم امیدواریم بچه ها خوب ظاهر شوند و ما هم هر آنچه از دستمان برآید برای آماده سازی این تیم انجام خواهیم داد.

احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس هم ضمن توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی نمایندگان بوکس کشورمان ابراز امیدواری کرد بوکس بتواند همچون گذشته در کسب سهمیه المپیک موفق ظاهر شده و فدراسیون تمام تلاش خود را معطوف به این مسئله کرده است.

سپس حسین نهرودی به ارائه گزارشی از اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس در لیگ حرفه ای و اردوهای برون مرزی پرداخت و اکبر احدی و علیرضا استکی نیز هر کدام بطور مستقل گزارشاتی از برنامه ها  و مسابقات آینده  بوکسورهای کشورمان در لیگ حرفه ای و دیگر رویدادها ارائه کردند.

همچنین دانشمند دبیر فدراسیون بوکس ضمن قدردانی از حمایتهای کمیته ملی المپیک در خصوص برخی نیازهای این فدرسیون در زمینه روانشناسی،اردوهای استانی و برون مرزی و تجهیزات بدنسازی ارائه کرده که مرکز نظارت بر تیمهای ملی اعلام داشت تا لیستی در این زمینه ارائه دهند  تا نسبت به برآورده کردن نیازهای آنها اقدام گردد.

۶ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.