جهت حضوری قدرتمند در بازیهای آسیا اقیانوسیه؛بازیکنان تیمهای ملی فوتبال و فوتسال ناشنوایان تست دادند

جهت حضوری قدرتمند در بازیهای آسیا اقیانوسیه؛بازیکنان تیمهای ملی فوتبال و فوتسال ناشنوایان تست دادند
نفرات حاضر در دو اردوی تیم های ملی فوتبال و فوتسال ناشنوایان که خود را برای رقابتهای آسیا اقیانوسیه ناشنوایان آماده می کنند با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 20 ملی پوش فوتسالیست و همچنین 11 نفر از اردونشینان فوتبال ناشنوا در این تستها شرکت داشتند که آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
فوتسالیست ها که استارت تمرینات خود را از ابتدای فروردین ماه سال جاری با حضور در اردوی هرمزگان زده اند، روز گذشته همچو ورزشکاران دیگر رشته های اعزامی به مسابقات آسیا اقیانوسیه، در تستهای پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافتند .
اعضای تیم ملی فوتسال ناشنوایان سومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را تحت نظر جبرئیل یوسفی پور سرمربی خود، از روز هشتم مرداد ماه در استان اصفهان آغاز می کنند.
فوتبالیها نیز که از 23 خرداد تمرینات خود را زیر نظر سرمربی این تیم عبدالصمد سالک زمانی آغاز کرده اند، هم اکنون در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود در کمپ تیم های ملی فدراسیون ناشنوایان به سر می برند.
لازم به ذکر است که اردونشینان تیم فوتبال ناشنوایان را 24 فوتبالیست تشکیل می دهند که در دو نوبت در این آزمونها حضور می یابند.
هشتمین دوره بازیهای آسیا اقیانوسیه (2015) ناشنوایان مهرماه 94 و در کشور چین تایپه برگزار می شود.

۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.