دیداردبیر کل هندبال آسیا بادبیر کل کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی:کمیته ملی المپیک از میزبانی رقابتهای آسیایی هندبال حمایت کامل می کند

دیداردبیر کل هندبال آسیا بادبیر کل کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی:کمیته ملی المپیک از میزبانی رقابتهای آسیایی هندبال حمایت کامل می کند
محمد شفیع خزانه دار المپیک پاکستان و دبیر کل فدراسیون هندبال آسیا به همراه محمد طالب مسئول هماهنگ کننده فدراسیون آسیا از بحرین و سید ابوالحسن مهدوی رئیس وفرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نمایندگان هندبال آسیا که جهت بررسی وضعیت امکانات کشورمان برای میزبانی رقابتهای قاره ای به ایران سفر کرده اند با دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره امکانات ایران برای برگزاری هفدهیمن دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در ایران گفتگو کردند.
شهنازی در این دیدار با اشاره به تغییرات گسترده و اثر گذاری که در برنامه های فدراسیون هندبال ایران ایجاد شده است گفت: همه امکانات ایران برای میزبانی این مسابقات بسیج خواهد شد و اگر آسیا رسما این میزبانی را به ایران بدهد قطعا همانند رویدادهای بزرگ دیگری مثل رقابتهای لیگ جهانی والیبال و مسابقات جهانی کشتی میزبان سربلندی برای این مسابقات خواهیم بود.
دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:کمیته ملی المپیک از فدراسیون هندبال در برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر این رقابتها جهت رضایتمندی تیم های آسیایی و مسئولان فدراسیون آسیا حمایت خواهد کرد.
وی تصریح کرد:پتانسل هندبال ایران بالاست و فدراسیون هندبال آسیا مطمئن باشد کمیته ملی المپیک از میزبانی رقابتهای آسیایی از فدراسیون حمایت خواهد کرد.
در ادامه دبیر کل هندبال آسیا ضمن تقدیر از شهنازی گفت : وقتی مدیران عالیرتبه ورزشی شما اینچنین برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا مشتاق هستند و دلسوزانه برای ورزش هندبال وقت می گذارند نشان می دهد که ایران یکی از بهترین گزینه ها برای این میزبانی است.
گفتنی است محمد شفیق دبیر کل پاکستانی هندبال آسیا و محمد طالب در مدت اقامت سه روزه شان در تهران از امکانات ایران از جمله سالن 12 هزار نفری آزادی و هتل ها و سالن های تمرین شهر تهران بازدید به عمل آوردند.
برای میزبانی رقابتهای آسیایی هندبال تاکنون کشورهای بحرین،امارات و ایران اعلام آمادگی کردند که البته رقابت اصلی بین ایران و امارات برای کسب این میزبانی است.

۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.