پایان روز سوم مسابقات قهرمانی آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان جهان - پرتغال؛فاطمه کرمجانی و عادل مجللی فینالیست شدند

پایان روز سوم مسابقات قهرمانی آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان جهان - پرتغال؛فاطمه کرمجانی و عادل مجللی فینالیست شدند
روز سوم مسابقات قهرمانی آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان جهان روز گذشته 3 مردادماه در حالی به پایان رسید که کرمجانی و مجللی راهی فینال A شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، در مسابقات روز گذشته و در مرحله نیمه نهایی مسافت 200 متر نمایندگان کشورمان در ماده های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.
بر این اساس محمد جواد ترکی در کایاک یکنفره جوانان به مصاف حریفانی از کشورهای اسپانیا، دانمارک، لهستان، انگلستان، قزاقستان، بلژیک، آلمان و آفریقای جنوبی رفت و با زمان 44.388 ثانیه در رده نهم ایستاد.
مینا عبدالهی در کایاک یکنفره جوانان در مصاف با حریفانی از کشورهای صربستان، استرالیا، سوئد، ازبکستان، فنلاند، اسلواکی، آفریقای جنوبی و لیتوانی، با زمان 48.784 ثانیه در رده هفتم قرار گرفت.
در کایاک یکنفره زیر 23 سال، آرزو حکیمی به مصاف قایقرانان کشورهای انگلستان، اسپانیا، کانادا، نیوزلند، زاپن، لیتوانی، اسلواکی و آمریکا رفت که در پایان با زمان 44.020 ثانیه چهارم شد و به فینال B راه یافت.
در کانوکانادایی زیر 23 سال عادل مجللی به مصاف حریفانی از کشورهای روسیه، آلمان، ژاپن، آذربایجان، چین، رومانی، فرانسه و مکزیک رفت و با زمان 41.408 ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه اول به فینال A صعود کرد.
در آخرین مسابقه روز گذشته نیز فاطمه کرمجانی در کانوکانادایی زیر 23 سال با پاروزنان کشورهای بلاروس، لهستان، رومانی، انگلستان، ژاپن، مکزیک، آرژانتین و آفریقای جنوبی رفت و با زمان 55.180 ثانیه سوم شد و به فینال A راه یافت.
این رقابتها امروز 4 مردادماه با برگزاری مسابقات فینال مسافت 200 و 500 متر به پایان خواهد رسید.

۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.